Gå til innhold

Import

Vampire

Anbefalte innlegg

Originally posted by Vampire

Noen som vet hvordan det er med toll ved import av styling?

Tenker på å bestille noe fra England. Pris ca. 6000 kr.

---- Priser?

---- Moms?

Vamp

Det er ikke toll på bildeler, og inn under her går jo da også styling, så koster stylingen 6000, så koster det 6000.

Det som vel og merke blir gjort om du handler fra butikk, er at de skal trekke fra engelske avgifter, så skal du betale norsk moms når varene kommer til Norge.

Frakt varierer.

Men hva er det du skal importere? Har du noe mer spesifikt?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vampire

Takk for svar :)

Skal bestille styling til mondeon. Det er vel samme som på bildet ditt. Kan se det her:

http://www.prosport.uk.com/acatalog/Bodystyling_Ford_Mondeo_Combat_Style.html

Bedre å handle det hos RealCar da, de sender det dessuten til din nærmeste BRL forhandler (på svensk side) der du kan hente og betale det. Var sånn jeg gjore det, slapp dermed å betale eventuell toll på det

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ViceGuy

Bedre å handle det hos RealCar da, de sender det dessuten til din nærmeste BRL forhandler (på svensk side) der du kan hente og betale det. Var sånn jeg gjore det, slapp dermed å betale eventuell toll på det

RealCar er MYE dyrere i dette tilfellet da, men jeg handlet også derfra.

Og uansett er det ikke toll på varene, så spiller ingen rolle sånnsett.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider