Gå til innhold

kjøp av Primera

banybakke

Anbefalte innlegg

Min er til salgs og en som kaller seg "PrimeraSRI" har også tenkt å selge sin.Hvis han ikke har ombestemt seg så har han en veldig fin bil til en rimelig pris. Vi har begge brukt mye tid på bilene våre. Jeg selger min på grunn av at jeg mistet lappen i ni måneder. Da orker jeg ikke å se den gromme bilen stå i garasjen så lenge. Det er mye som følger med bilen. Du får sende pm til meg om det er av interesse.

http://img.photobucket.com/albums/v26/Herminator/paint.jpg

Hvis du sjekker postene her på primeraforumet er jeg helt sikker på at du vil finne det du er ute etter. Lykke til:)

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se på en 95 modell 2,0 SLX med el soltak, vinduer, speil. ABS bremser, Servo +++. den har gått 132 000 km på en eier og fullt service hefte. lett met felger på både s og v hjul. Den er mørk grønn metallic. Han forlanger 55 000 kr for bilen. Det må da være et godt kjøp hvis bilen er så bra som de sier ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sjekke rust under førersetet, under list på høyre side ved bakerste dør. Spør han om han har byttet bensinpumpa, hvis ikke kan du sikkert prute ned prisen. Det er ganske vanlig at man får problemer med bensinpumpa når man har passert 150000km (-/+)Når det gjelder girkassa, så er det litt jobbig som svenskene sier å gire til revers. Multilinkleddet er også en svakhet ved primera, men ellers er det veldig fin bil. Den du skal se på kan bli en fet bil hvis bruker litt tid og penger. Lykke til og ikke glem bensinpumpa! Det koster ca 5000 å bytte den.:)

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg er ute å kjører så vil jeg ikke selge. Hver gang jeg ser en P11 GT vil jeg selge. Hver gang jeg er hos en kompis med egen kåk vil jeg selge og ikke ha GT men en Fiat Punto (egentlig ikke, men en som er i samme prisklasse) og spare til Kåk :) Men nå har jeg faktisk lagt den ut til salgs da :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider