Gå til innhold

Subbing , senk , Vals ?

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Har fått på noen 8x15 et 15 på golfen nå , men har da funnet ut at det blir vanskelig å senke mye med tanke på subbing . Kjørte med full bil i går og da subbet jeg nedi på farstdumper . Det var med original dempere og fjæerer. Siden bilen min skal bli lav (95/80) , så må jeg nok valse litt ja :) Men det får vi ta til vintern da bil skal ribbes og strippes .. Tenkte derfor å bare senke 40 evt 55 mm foran avhengig av subbing . Men hvordan blir dette med tanke på felgene , må jeg han noen fjærer og dempere som er stivt som bare det eller ???

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe subber med 15x6,5 jeg med orginal dempere og da er det 50 profil og aleine i bilen.. hehe litt små gåene dempere hehe :P

kappe vekk litt valse litt så er det bare å senke ivei..

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det vil subbe med bare meg i bilen også ? 40 mm ..

Ok , men hvis jeg skal slipe / kappe bort litt i hjulbuen , er det da bare å ta en slipemaskin å slipe i vei eller er det litt mer avansert ? Vansklig jobb ??

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke den skarpeste jeg heller på dette området men vil tro det er det enkleste ja.. jeg skal kappe vekk litt i neste uke.. hvilke breddere er det du har da?

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider