Yoshy Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Skal fiffe opp søstra sin golf i neste uke og trenger derfor noe "småstæsj" Noen som har plastikken til en 4 lykters front liggende ? Alle bytter jo til 2 lykters og emblemfrie fronter hele tiden så jeg regner med det ligger et par rundt om i landet :) Om noen har en delebil om skal skrotes så kunne jeg ha trengt høyre hjulbue bak...Må jo da skjæres ut. Hvor mye koster en hjulbue ny ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Ny hjulbue koster omtrent ingenting fra Veng eller Klokkerholm. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshy Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Sitat Originally posted by SpeedWell Ny hjulbue koster omtrent ingenting fra Veng eller Klokkerholm. Da blir det nok ny hjulbue gitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Sitat Originally posted by Yoshy Noen som har plastikken til en 4 lykters front liggende ? Alle bytter jo til 2 lykters og emblemfrie fronter hele tiden så jeg regner med det ligger et par rundt om i landet Regner med jeg har noen griller liggende i garasjen, den ene er med 4 lykter mener jeg å huske. Får sjekket det i morgen ihvertfall. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Sitat Originally posted by Yoshy Skal fiffe opp søstra sin golf i neste uke og trenger derfor noe "småstæsj" Noen som har plastikken til en 4 lykters front liggende ? Alle bytter jo til 2 lykters og emblemfrie fronter hele tiden så jeg regner med det ligger et par rundt om i landet :) Har... Har og komplett jetta front.... Mail meg... GolfG60Syncro@Lyse.net Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg