bing Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 har selv hatt et "monster" som famir kjører rundt i nå! ;) har god erfaring med hyundai lite/ingen negativ ting om bilen, bortsett fra den enegang bolten på ene for hjulet satt så hardt at jeg ikke klarte å skifte dekk.. så tilalle dere som sier at hyundai er dårlig, stygt, ikke går, små motorer, etc.. se her ble i stjerne humør jeg nå! :D :D :D :D Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Hey hey :D Den var jo drit tøff Skal jeg ha en Hyundai så skal det være denne Noe mer info om bilen? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Folk kjører i så mye rart nå for tiden. :D Nei da, Hyundai er ikke verre det enn andre likt prisete biler. Bortsett fra Accent, da. Makan til drittbil har jeg ikke hatt gleden av å kjøre. Bortsett fra Kia Shuma, muligens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Har dere sett en Hyundai Accident kræsje noengang ? Sett på bilen etterpå ? Den har litt dårligere kollisjonssikkerhet enn en Golf 1.... De bruker omtrent så gamle konstruksjonsmetoder, og litt tynnere metall... :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Varme ord om Hyundai er ikke dagligdags å høre... Jeg har sjekket rundt på omtrent det som er av info å oppdrive av Hyundai på nettet, og det finnes utrolig mye heftig! Og ikke minst, denne tråden. Originally posted by Loppa Har dere sett en Hyundai Accident kræsje noengang ? Sett på bilen etterpå ? Den har litt dårligere kollisjonssikkerhet enn en Golf 1.... De bruker omtrent så gamle konstruksjonsmetoder, og litt tynnere metall... :D Så måtte noen ødelegge da... :( Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Var jo ikke og ødelegge det. Bare påpekte noe. Topicen "inkluderte" meg så.... Ikke no vondt ment om bilen din av den grunn. ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by Loppa Har dere sett en Hyundai Accident kræsje noengang ? Sett på bilen etterpå ? Den har litt dårligere kollisjonssikkerhet enn en Golf 1.... De bruker omtrent så gamle konstruksjonsmetoder, og litt tynnere metall... :D Hyundai = Korea Express Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by Loppa Har dere sett en Hyundai Accident kræsje noengang ? Sett på bilen etterpå ? Den har litt dårligere kollisjonssikkerhet enn en Golf 1.... De bruker omtrent så gamle konstruksjonsmetoder, og litt tynnere metall... :D Har sett to fiat uno`er krasje.... det var ett artigt synd:D så ut som en uno stv...etterpå Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Det er vel bare accenten som er no dritt?? Kjørte det som leiebil på sydenferie for noen år siden, den hadde gått 7000km, og var HELT utslitt!!!! De gjør det jo bra i WRC da! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 ja for wrc har mye med virkligheten og gjøre.. blir det samme som ferarri det dem gjør det jo bra i f1 men det er jo ikke alle bilene dems som er på lankt nær gromme da Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 har kjørt accent, søplebil, dårligere skrudd enn min gamle golf.. Vi har en sonata hjemme(2000 modell, 2.0 ca 140 hester).. funker som ei klokke. masse plass. alt utstyr. helt ok bil å kjøre(den forrige sonaten var i praksis en mitsubishi galant). synes coupen er kul jeg. med motor famir har flytter den seg jo ok også... PS! jeg har også sett en accident .. den var delt i to.. blitt bulka litt.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg