@lpher Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by sfh for hvordan rf er nå i 2004 er det vel ingen her som vet enda, da det ikke er bare rf....de samarbeider med vel med mb quart om jeg ikke husker helt feil.. og mb quart har jeg prøvd mye av og jeg syns mb er bra, og heller ikke så dyrt.. Så...i og med at RF samarbeider med MBQuart på forskning/videreutvikling...så kan man ikke si noe om de nye komponentene til RF er bra? :D Tror du bør prøve ett Type RF frontsett jeg..så tipper jeg du blir bittelittegranne mer sikker! :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by Zetec Har Rockford Fosgate Type RF liggende her, og har testet de, og spiller rett og slett rått :) Har også fått testet de nye RF power forsterkerene, div suber, komp.sett og koaksialer. :D Og hva syns du om de...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by RiZLa Og hva syns du om de...? Om type RF komp.sett? Helt rå i lyden, så lenge man har noe å drive de med da ;) Presis og meget bra gjengivelse av lyden.. Vekt på både diskant overraskende da, tung til å være liten.. Og nice delefilter da, chrome på den ene siden, plexi på den andre. Og bass/mellomtonen hadde en real kjøling ja.. Kan ikke bekrives, må ses og prøves, hehe. Har solgt det jeg har liggende her, så blir spennende å se åssen det spiller i bilen hans, når vi får montert det :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by Zetec Om type RF komp.sett? Helt rå i lyden, så lenge man har noe å drive de med da ;) Presis og meget bra gjengivelse av lyden.. Vekt på både diskant overraskende da, tung til å være liten.. Og nice delefilter da, chrome på den ene siden, plexi på den andre. Og bass/mellomtonen hadde en real kjøling ja.. Kan ikke bekrives, må ses og prøves, hehe. Har solgt det jeg har liggende her, så blir spennende å se åssen det spiller i bilen hans, når vi får montert det :D Har både kjent og fiklet på de i Oslo på forhandlermessen.. Kjentes bra ut.. ;) Selv om jeg har sett og "kjent" på flere "visse" komponent sett som har sett og "kjent" like bra ut til under halve av prisen.. Men men, den delen kan vi godt glemme.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by RiZLa Har både kjent og fiklet på de i Oslo på forhandlermessen.. Kjentes bra ut.. ;) Selv om jeg har sett og "kjent" på flere "visse" komponent sett som har sett og "kjent" like bra ut til under halve av prisen.. Men men, den delen kan vi godt glemme.. ;) Bra at det er LYDEN som teller da! :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by @lpher Bra at det er LYDEN som teller da! :D @lpher Joda.. Det er lyden som teller.. Men, kvalitet på delefilter, hvilke materialer som er brukt osv sier jo litt da.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Little Papa Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by @lpher Bra at det er LYDEN som teller da! :D @lpher ..host..FOCAL..host Seff lyden ja Alf ;) Siter - 1991 NSX - 1987 Accord x 1995 200SX S14 x 2000 Primera STCC edition x 1995 Primera LX x 1986 Camry DX x 1980 Cherry GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Little Papa ..host..FOCAL..host Seff lyden ja Alf ;) Lyden er viktigst :D Derfor jeg ikke har Focal selv vettu! :D Franskmenn skulle ikke hatt lov til å lage hverken biler eller biltilbehør! :D ...selv om jeg må innrømme at Focal er noe av det bedre som har kommet fra Frankrike :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by @lpher Lyden er viktigst :D Derfor jeg ikke har Focal selv vettu! :D Franskmenn skulle ikke hatt lov til å lage hverken biler eller biltilbehør! :D ...selv om jeg må innrømme at Focal er noe av det bedre som har kommet fra Frankrike :D @lpher Følger det med verktøy til høyttalerene også? eller er det bare bilene det gjelder :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg