Gå til innhold

Det var den bilen....

Ranger emnet

mjepson

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk 5000 kr mindre en det jeg kjøpte poloen min for jeg hadde den i 14 dager, Kjørte runt og glisa for den var ganske tøff.

Det varte ikke lenge for bak kom det en gamling i 80. Da ble polon plutselig 30 cm kortere :mad:

og jeg fikk ikke noe for anlegget for det kunne ikke takst mann se men da sa jeg kikket du i bagarsje rommet da??? nei det satt fast det var grunnen (Dust)

http://www.dykkerklubben.no/

When I die I want to go like my uncle; sleeping. Not screaming like the rest of his car passengers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mjepson

80k for bilen og 10k for ekstraustyr... 90k

er vel greit nok det, mtp det er maks jeg hadde fått for den hvis jeg hadde solgt den idag, men anlegg og felger.

det er bra at du får igjen 90 000 , men jeg skal love deg en ting.. ved salg så hadde du aldri fått 90k for den ;)

det er kjøperen sitt marked og det er masse polo`r å velge i......

Men håper det ordner seg snart og at du finner deg en ny Polo !

(Du har ikke vurdert å hente en G40 så hotte den litt da ?)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei hadde kanskje fått 80 for den om jeg var heldig, MED felger og anlegg.

Men poenget er at jeg ville ikke selge den, så da skal de dekke alt slik jeg kan få tilsvarende :)

Jeg har snakket med et par i tyskland idag ang. gti, ene var litt dårlig på engelsken, men sa det var noe galt med motoren men de hadde ikke sett på det ennå. Andre var helt fin med noen småskraper på bumper.

koster 6450 euro den siste, vet ikke hvor mye man får prutet en så billig bil? Men uten pruting vil den komme på 118.000 ferdig registrert.

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...