CrZyWiz Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Heisann! Lurer på om noen her har handlet fra sanituning? hvordan gikk det egentlig? tenkte å handle noen slike M-tech matter,og slike løse angeleyes,noen som har bilder hvordan de vises når de er montert?? noen erfaringer. mvh Tommy Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 har et par bilder med mine lykter på, men de er så dårlig at det vil nesten bare skape dårlig inntrykk av lyktene :) Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by CrZyWiz Heisann! Lurer på om noen her har handlet fra sanituning? hvordan gikk det egentlig? tenkte å handle noen slike M-tech matter,og slike løse angeleyes,noen som har bilder hvordan de vises når de er montert?? noen erfaringer. mvh Tommy De er veldig seriøs, jeg har handlet mye derfra. En gang manglet ett BMW emblem som skulle være i girspaken- i pakken, dette ble postlagt fra Tyskland samme dag. Ingenting å nøle på hvis du vil handle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Okey! høres flott ut,men jeg suger i tysk :P hehehe,men hvordan er det med porto,toll osv? stemmer det ca med den prisen man får hos sani? Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by CrZyWiz Okey! høres flott ut,men jeg suger i tysk :P hehehe,men hvordan er det med porto,toll osv? stemmer det ca med den prisen man får hos sani? Du oversetter siden ved hjelp av http://world.altavista.com/ fra tysk til engelsk. Ja, prisen stemmer sånn ca. (husker ikke). Jeg tror til og med han gav meg litt rabatt for å dekke norsk toll/mva, men det er ikke så nøye fordi tollvesenet blir aldri innblandet når jeg bestiller deler fra utlandet. Edit: en del tyrkleifer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Og Sascha som jobber der snakker engelsk (forstår engelsk hvertfall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Bare positive erfaringer med å handle derifra :) Men du må betale på forskudd. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Okey! Høres greit ut det! må vell handle der etterhvert :) Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg