Gå til innhold

Er dette riktig pris på en Audi A4?

Ranger emnet

rlsa

Anbefalte innlegg

Har en Audi A4 1,8 95 mod på handa. Den har gått ca. 190 000km, servicehefte fulgt opp til 120 000km, nylig skiftet forstillingdeler og regreim. Av utstyr har den klima automat med ac, airbags, korsryggjustering, abs, el. speil, tåkelykter, 15" pigg og 16" sommer....

Skulle få den for 77 000 ferdig registrert... Er dette billig? Eneste som var dårlig på bilen i følge eieren, var at lakken var dårlig (noen riper og stensprut).

På forhånd takk:)

Mvh

Roar

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ganske billig ut. Hvis du kan pusse ned bilen selv så er det ikke så dyrte å få hellakering på bilen. Her jeg bor pleier man å betale 4-5000 for en hel lakkering hvis man har pusset ned bilen selv.

En kamerat solgte sin a4 1.8t med full infinity styling, klima anlegg, sportsseter. og tok service som de byttet alt de kunne finne som var galt(kom på over 20 000). Han fikk en golf 2 og 115 000 for den, det synes jeg var billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min audi a4 1,8 sedan. betalte jeg 115000kr.. dette er en 95modell og den motoren som sto i hadde gått 172000km.... og da hadde de hatt full overhaling av det meste og nesten alt av slitedeler var byttet ut halvt år før.

Bilen min har nok mindre utstyr... airbags, takluke, abs, el speil, tåkelys (som ikke er noe pene ;) ) 15" Vinter 19" sommer.. ( Rieger Vinge og Rieger RS4 frontfanger)...

Ikkenoe klima eller ac, merker at det hadde vært deiligt med en av delene hvertfall... :D

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider