Peltz Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Halla. Jeg har, (for de som ikke har sett dette) litt styling til salgs. Delene er helt nye, og ikke montert på noen bil. Må sikkert tilpasses litt for å få dette til å passe. Jeg kommer ikke til å bruke det, da jeg har forandret mening om hvordan jeg vil ha bilen. Det som er til salgs er følgende: Dietrich RS4 front bumper Dietrich RS4 rear Bumper Mattig Heckblende Audi RS2 Speil, tilpasset Corrado kan kanskje selges med, men de har jeg litt lyst å beholde selv. Fanger forann og fanger bak går for 3 000 kr stk. Heckblende for 1500 kr. Speila selges for 4000 kr. Dette er hva jeg får fått tak i delene for. Enten forhåndsbetaling, eller oppkrav, kjøper betaler frakt, eller henter. Bilder ligger ved denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=41538 Ta kontakt på Pm eller ring; 901 79 006 Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg