Gå til innhold

Kjøp av Urquattro

Ranger emnet

Överladdaren

Anbefalte innlegg

Går med planer om å bytte ut Imprezaen i noe billigere til sommeren, men selvfølgelig med 4-hjulstrekk, og da er jo Audi sin Urquattro noe å tenke på.....Men så er det de store spørsmålene:

- Hvilke feil og mangler har disse bilene?

- Priser/årsmodeller?

- Hvor mye kan jeg skremme ut av turbofemmern før jeg må koste på astronomiske summer?

- Delepriser?

- Forsikring?

- Eventuelle andre ting jeg bør tenke på?

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Går med planer om å bytte ut Imprezaen i noe billigere til sommeren, men selvfølgelig med 4-hjulstrekk, og da er jo Audi sin Urquattro noe å tenke på.....Men så er det de store spørsmålene:

- Hvilke feil og mangler har disse bilene?

- Priser/årsmodeller?

- Hvor mye kan jeg skremme ut av turbofemmern før jeg må koste på astronomiske summer?

- Delepriser?

- Forsikring?

- Eventuelle andre ting jeg bør tenke på?

Se om du klarer å finne en av de seneste modellene med 20v turbomotoren!!!Ellers så er det ikke så mye å utsette på de.Sjekk godt hele bakhjuls-stillingen,alt av stag,kalipper,bremseskiver.Urquattro er jo en sjelden bil men ikke alle eierne har vært klar over det og behandla de deretter.Prisene på urquattro i Tyskland er gått helt gjennom taket siste to årene.Hvis ikke du har sinnsykt gode kontakter i Tyskland så bare glem å importer en!!!Billigere å kjøpe en i Norge.Deleprisene er vel litt mere enn en vanlig familiebil,uren ble jo håndbygd og den har mye deler som er spesielle for akkurat ur.Du kan skremme GANSKE mye ut av 20v motoren før du må opp i astro-summer :D :D :D 400 hester i en 20v motor koster deg cirka 40 lapper.Da kjører du med org. bunndel og org. innsprøyting.,du har sikkerheten med bankesensor og lambda-sonde :D :D :D :D :D :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider