Langerud Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 huff... dyrt å pusse bil:( men du verden så morro det skal bli å få den ferdig:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Langerud 195/45 blir vurdert til våren når dekka må byttes... har lyst på 9x16 men det er vel helt jævlig å kjøre med uten servo vel? Den ene bakdemperen sliter med helsa og lekker litt så må nok investere i justerbart før snøen kommer... skru opp så jeg ikke brøyter gratis for kommunen for så å skru helt ned til våren:D Har blitt litt forelska i biler som sleiker asfalten:) Skal mekke en del til helga, så skal prøve å ta noen bilder mens jeg holder på... Det er ikke noe jævlig med det å kjøre på 16" 205 45. merker litt forskjell fra det og 13" Men det er ikke noe jævlig, syntes bilen ble mye bedre uansett. (utseende og handling) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 I går ble forskjermene byttet og litt rust ble skrapt bort her og der. Har ikke fått gjort noe i dag, men i mårra skal det meste av rusta sveises. Regner med at noen bilder blir tatt i morgen oxo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Er noen dager siden jeg har fått skrivi noe her nå, har sliti litt med internetten her. har derfor ikke fått somla meg til å ta noen bilder heller... Har sveisa igjen alle hull på bilen bak: visker, spyler, gti merker osv. Den ene hjulbuen bak er kappa og bredda til. Mangler andre siden. Sveisa rust inne i bilen og kanalene. Mangler litt rust sveis der. Må også bredde hjulbuene litt foran før g60 listene skal på. Har fått sveisa en del rust på de nye 88- dørene mine. I løpet av neste uke lakkes dørene innvendig og monteres. Samme med resten av bilen. Alt skal monteres, men lakking kommer ikke før i midten av september. Måtte montere alt interiøret og nesten alt annlegget igjen i går, da jeg plutselig fikk vite at jeg måtte kjøre til Ystad i Sverige med prosjektet mitt. Er faenmeg 70 mil eller noe en vei! Så da kunne jeg ikke dra uten det kjære anlegget mitt. Monterte oxo på fangerne med leppa foran, ble pent det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Har en 88+ dør liggende.. du kan få den for 500kr om du henter den! mangler vindu og speil! er litt rust på døra, men hvis faren din sveiser er vel ikke dette noe problem! d er fult mulig å få døren bra igjen me litt jobb! Du har i hvertfall en mulighet der... Mv.h. Marius Resvold Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Takk for tilbudet, men har fått tak i dører... hadde glemt å skrive det kanskje:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 hvorfor i helvete kan ikke Norge være som vår nabo Sverige??! Vært der i hele helga, kjørt masse gris. Gikk bra i 120 mil, men 3 mil før grensa var det kontroll og GTi`n ble stoppa... Var redd lappen skulle ryke, men i 90-sona jeg ble tatt, var grensa 120 for å miste kjøretillatelsen... Jeg ble målt til 119...:D Ble redd for at dette skulle blakke meg godt ned på minus, men fikk kun 1600 svenske kroner i bot. :D Alt i alt en rimelig penge for masse moro langs veien:) Men uansett er det kjipe penger, må nok utsette lakkeringa en lønn tror jeg:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by Langerud Takk for hjelpen! Tror dette skal funke nå. Sånn så den ut før jeg begynte på den nå, med 15" og 60mm senk pluss "stereosenk" bak:D Hvor hen i lier er dette bildet tatt fra? Var noe kjent med det.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Bildet er tatt oppe ved Frogner kirke i skumringen... Pent, ikke sant?:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by Langerud Bildet er tatt oppe ved Frogner kirke i skumringen... Pent, ikke sant?:op Bra bilde ja... Frognerlia ikkesant? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 ja heter vel det der oppe... kommer ikke derfra selv, var bare med en kompis opp som skulle ta bilde av sin bil til en annonse... bor på lierstranda jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 javel.. da var det kanskje ikke så rart. :op Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 oj! nå var det lenge siden jeg har oppdatert her... All rusta er nå fjerna på bilen og i løpet av helga skal g60-settet monteres. lakkering skal gjennomføres inne midten av oktober så tida begynner å renne ut... :) Har et spørsmål til dere kyndige golf mennesker... Hvordan kobler jeg til tåkelysa? Har nå fått festet de i den nye fangeren, men er ikke sikker på hvordan jeg skal koble de til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Faen så lite mine 195/50-15 fyller ut g60 bredderne! Men pent blir det vel med 16x9 til neste sesong... Kanten er sparkla ut og dette blir pent! I går sveisa jeg igjen bakluka og flytta skiltet ned til fangeren. Mye pussing som står igjen med litt over 2 uker til lakkering. Tror ikke jeg skal hive ut noen bilder før bilen er klar jeg... bare smelle ut en fiks ferdig strøken bil. Eller hva mener dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Selge GTI spoileren du hadde på bilen før du satte på 90 fangere?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg