Gå til innhold

endelig her!

Ranger emnet

Langerud

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Langerud

195/45 blir vurdert til våren når dekka må byttes... har lyst på 9x16 men det er vel helt jævlig å kjøre med uten servo vel?

Den ene bakdemperen sliter med helsa og lekker litt så må nok investere i justerbart før snøen kommer... skru opp så jeg ikke brøyter gratis for kommunen for så å skru helt ned til våren:D Har blitt litt forelska i biler som sleiker asfalten:)

Skal mekke en del til helga, så skal prøve å ta noen bilder mens jeg holder på...

Det er ikke noe jævlig med det å kjøre på 16" 205 45. merker litt forskjell fra det og 13" Men det er ikke noe jævlig, syntes bilen ble mye bedre uansett. (utseende og handling)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen dager siden jeg har fått skrivi noe her nå, har sliti litt med internetten her. har derfor ikke fått somla meg til å ta noen bilder heller...

Har sveisa igjen alle hull på bilen bak: visker, spyler, gti merker osv. Den ene hjulbuen bak er kappa og bredda til. Mangler andre siden. Sveisa rust inne i bilen og kanalene. Mangler litt rust sveis der. Må også bredde hjulbuene litt foran før g60 listene skal på. Har fått sveisa en del rust på de nye 88- dørene mine. I løpet av neste uke lakkes dørene innvendig og monteres. Samme med resten av bilen. Alt skal monteres, men lakking kommer ikke før i midten av september.

Måtte montere alt interiøret og nesten alt annlegget igjen i går, da jeg plutselig fikk vite at jeg måtte kjøre til Ystad i Sverige med prosjektet mitt. Er faenmeg 70 mil eller noe en vei! Så da kunne jeg ikke dra uten det kjære anlegget mitt. Monterte oxo på fangerne med leppa foran, ble pent det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 88+ dør liggende.. du kan få den for 500kr om du henter den! mangler vindu og speil! er litt rust på døra, men hvis faren din sveiser er vel ikke dette noe problem! d er fult mulig å få døren bra igjen me litt jobb! Du har i hvertfall en mulighet der...

Mv.h. Marius Resvold

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor i helvete kan ikke Norge være som vår nabo Sverige??! Vært der i hele helga, kjørt masse gris. Gikk bra i 120 mil, men 3 mil før grensa var det kontroll og GTi`n ble stoppa... Var redd lappen skulle ryke, men i 90-sona jeg ble tatt, var grensa 120 for å miste kjøretillatelsen... Jeg ble målt til 119...:D

Ble redd for at dette skulle blakke meg godt ned på minus, men fikk kun 1600 svenske kroner i bot. :D

Alt i alt en rimelig penge for masse moro langs veien:) Men uansett er det kjipe penger, må nok utsette lakkeringa en lønn tror jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

oj! nå var det lenge siden jeg har oppdatert her... All rusta er nå fjerna på bilen og i løpet av helga skal g60-settet monteres. lakkering skal gjennomføres inne midten av oktober så tida begynner å renne ut... :)

Har et spørsmål til dere kyndige golf mennesker... Hvordan kobler jeg til tåkelysa? Har nå fått festet de i den nye fangeren, men er ikke sikker på hvordan jeg skal koble de til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så lite mine 195/50-15 fyller ut g60 bredderne! Men pent blir det vel med 16x9 til neste sesong... Kanten er sparkla ut og dette blir pent!

I går sveisa jeg igjen bakluka og flytta skiltet ned til fangeren. Mye pussing som står igjen med litt over 2 uker til lakkering. Tror ikke jeg skal hive ut noen bilder før bilen er klar jeg... bare smelle ut en fiks ferdig strøken bil.

Eller hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider