gofle2 Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 skulle jo ha noen jeg men... full skjæring i økonomien satte en stopper for det foreløpig.. er de E merket? Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by Orph Skaffer Angeleyes jeg ja, stemmer det. Du kan jo komme til Asker en tur og titte på de når jeg får inn første parti ? Er kjekt å bo nærme NBS ja, men man trenger det egentlig ikke til så mye da ! Når kommer neste parti? er litt interessert:) De er glassklare ikke sant?`hvordan er lysstyrken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by gofle2 ikke en til meg også vel? hehe... var det kun det de kicka på? Kicka på? hadde 11 andre toere oxo. må bytte ene bakdempern, bensinpumpa under tanken, feste et bremserør, bytte/ sveise eksos, bytte lysbryter, fiske vipp på setet, og litt annet stæsj...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 ok, da kan du nok si ifra når de kommer:) så kommer jeg og tar en titt muligens... hva er prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Interresant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 fikk bytta frontruta i går. Fant en nesten helt strøken en på huggern til 400:) Byttet var gjort på under kvarteret, hadde aldri drømt det skulle gå så lett gitt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Wohoo:D :D EU-ok på merkeverkstedet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg