Gå til innhold

Toppakningen tok kvelden igjen gett !

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by ElCamino

husk å etterstram.

 

Hvor lenge bør jeg egentlig vente med å etterstramme da ?

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

 

Hvor lenge bør jeg egentlig vente med å etterstramme da ?

 

Kan gått gjøre det to ganger oxo. Man skal vel kjøre en tur så den blir varm, og så la den kjøle seg ned før man strammer?

Så kan nå du gjør det igjen etter en liten veke.. bare for å vere på den safeste siden.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Har fulgt med på denne tråden ei stund nå...

 

Kom til å huske jeg har hatt samme problem selv engang, men det var på en 52 Harley 1350. Fikk etter en stund jævlig høy komp i den, var et sant helvete å kicke i gang og blåste topp pakninger 2 ganger i uka...

Hadde de av og sjekka alt men neida... alt i orden der.

 

Det viste seg at det var veivhus ventilasjonen som var potte tett, var en slange i klem.

 

Fikset det og alt ble normalt igjen.

Aner ikke om dette hjelper, men du kan jo sjekke kompen og se om den er unormal høy?

 

Uansett lykke til ,dette fixer du!

 

Jarl K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jarl K

Heisan. Har fulgt med på denne tråden ei stund nå...

 

Kom til å huske jeg har hatt samme problem selv engang, men det var på en 52 Harley 1350. Fikk etter en stund jævlig høy komp i den, var et sant helvete å kicke i gang og blåste topp pakninger 2 ganger i uka...

Hadde de av og sjekka alt men neida... alt i orden der.

 

Det viste seg at det var veivhus ventilasjonen som var potte tett, var en slange i klem.

 

Fikset det og alt ble normalt igjen.

Aner ikke om dette hjelper, men du kan jo sjekke kompen og se om den er unormal høy?

 

Uansett lykke til ,dette fixer du!

 

Jarl K.

 

hey hey.... grunnen til at pakningen ryker er kun min egen feil.... kompen min her akkurat der den skal være....10,5 eller 11.

 

Per Olav: 1000 kr pr stykk ?......litt mye ja.... jeg betaler vel 300-500 kanskje litt mindre også..... for begge da...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Per Olav

 

Hva faen? Har jeg blitt lurt? Betalte 1000 kr pr stk på GMCen

 

AUDA!

 

Vi Chevy-gutta betaler fra ca 400 for KOMPLET pakningsett, litt ettersom hva slags merke det er. FelPro er å anbefale. Ca 700,-.

 

Her er litt priser hos Amerikanske Bildeler i Østfold:

 

04.jpg

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår