Gå til innhold

Problem

Estrewes

Anbefalte innlegg

Poblemet mitt er at jeg må sette på sideblinklys på mercedesen for å få registrert den. Jeg kommer uansett ikke til å borre i sideskjærmen for å tilfredstille norske regler. Derfor så lurte jeg på om det fantes noen magnetiske sideblinklys eller lignende for så at jeg slipper å borre i sideskjærmene. Evt kan jeg sette på speil med blinklys integrert. Noen som veit om noen billigspeil med integrert blinklys eller evt noe sånt.

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du snakker med en kar på trafikkstasjonen som er litt fleksibel, så vil han godkjenne en 124 uten sideblinklys fordi blinklysene foran er konstruert slik at de synes godt fra siden!

Møter du en paragrafrytter kan det bli værre!

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen. Jeg var på Hønefoss i dag og skulle godkjenne bilen. Allt var helt helt strøken men så fant han noe å henge seg opp i. JA det var blinklysa som ikke var på siden. Nei du får ikke godkjent uten blinklys på siden fordi da kan man ikke se deg 112 grader fra siden var det jeg fikk til svar. Ikke nok med det men Varseltrekanten min var visst nok feil siden den ikke hadde E merke og kunne blåse over ende fordi den var godkjennt med et E merke. Dette er den orginale varseltrekanten som alltid har sitti i bilen. Sist men ikke minst var det ryki et feste på eksosanlegget mitt så bilen var ikke i kjørbar stand :o jeg blir oppgitt. Her sitter jeg med en bil som er 1000 ganger bedre en mange av de røysene som er godkjennt i dag men får ikke skilt.

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han stå ved siden av bilen mens du setter på blinklyset! Skal du se at det synes rundt hele! Rart at det som er godkjent av TÜV og er originalt skal være så vanskelig her!?

Forøvrig er det fort gjort å kjøpe ny trekant! Tror ikke de er så dyre..

Festet til eksosen skaffer du på bilextra til en billig penge

ES

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveisa eksosfeste. Låner trekanten til fattern sin C klasse.

Tok med han karen og viste han at det lyste rundt hele. Men neida jeg måtte selvsakt sette på sideblinkere. Kan forstå at verkstedene ikke vil godkjenne lumskheter fordi da kan de miste lisensen. Men staten har mye rart for seg.

Skal ta bilde av sideblinkerne for det er ikke noe fint syn :D:D:D

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du laget hull? skaff originale eller kopi av originale når du først skal lage hull! Sett de på riktig plass! Litt usikker på nøyaktig hvor de skal sitte på mm, men se på noen av bilen under 124 her så får du en pekepinn om hvor brorparten har sine blinkers!

Ser ikke pent ut med uoriginale biltemablinklys!

ES

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider