Gå til innhold

årets 240

Ranger emnet

espen_mg

Anbefalte innlegg

Var pen bil det der! 83Mod?

Har sinnsykt lyst på Compotiv MO felgene jeg også. Ser skikkelig nice ut. Han burde kanskje ha invistert i noen nye stoler hvis han skal henge med i svingene da ;)

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zerox

Var pen bil det der! 83Mod?

Har sinnsykt lyst på Compotiv MO felgene jeg også. Ser skikkelig nice ut. Han burde kanskje ha invistert i noen nye stoler hvis han skal henge med i svingene da ;)

jah =)

fete felger...uten tvil.

R-sport seter funker da fett det =)

men bilen er strøken og går som et uvær ;)

morsomt leketøy

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espen_mg

OIOIOIOI..... nei nå går det for vidt... hvem er det egentlig som sitter å finner opp alt dette tuller som folk får for seg?? LOL!!!

Den tok KAKA!!! mer HK...HAHAHAHA....

"råner milje.. *skjekk denna. (peke på dump'en) jeg satt på denna igår. bilen går sååå mye bedre azz. fikk sikkert 30 hester med av den. dere må kjøpe dump dere også."*

detta er da sikkert prat om bilen PAPPAEN kjøpte til han på 18års dagen til sin sønn som gikk allmen og aldri hadde skrudd bil. og dumpen var det et verksted som satte på.

:P:P fantasi har jeg (og de) ihvertfall :D

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

"råner milje.. *skjekk denna. (peke på dump'en) jeg satt på denna igår. bilen går sååå mye bedre azz. fikk sikkert 30 hester med av den. dere må kjøpe dump dere også."*

detta er da sikkert prat om bilen PAPPAEN kjøpte til han på 18års dagen til sin sønn som gikk allmen og aldri hadde skrudd bil. og dumpen var det et verksted som satte på.

:P:P fantasi har jeg (og de) ihvertfall :D

Desverre er noen sånn.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 240 rånar

Ekstremt flott volvo....

litt unødvendi med bur og slikt..blir liksom ikkje gatebil då syns eg..

samme jeg mener. man skal ha litt luksusutstyr som feks. dørpaneler, seter, ratt, etc. ellers blir det så ubehagelig å kjøre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...