Gå til innhold

Resterende bilstereo selges

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Oki, har solgt unna mesteparten av bilstereoen min, men har en sub og en kondensator.

Kondensatoren er på 1farad og med display, merke Macrom

Subben er en 12" Cadence Wild Beast med tilhørende kasse. Subben fungerer utmerket, men kassa bør omtrekkes, orker uansett ikke å sende kassa siden subben allerede er tung nok fra før av. Eneste mikkmakket med subben er at terminalene (skruterminaler) er knekt, men ikke ta dette for tungt, er bare en del gjenger som er knekt, men er ikke noe problem å bruke de for det.. Evt lodde på nye eller lodde kabelen fast. Brukte de selv som de var. Er nok gjenger igjen til å skru fast kabelen

Dette haster med å få vekk siden jeg trenger finanser til bilen.

Kom med bud, setter minsteprisen til 2000,- + porto for subben og 750,- + porto for kondensatoren. Så kom igjen, bare lemp inn bud. Sendes helst mot forskuddsbetaling, men om det er skikkelig prekært og en bruker her på forumet som har vært her såpass lenge at jeg kan regne han/hun som seriøs så går vel oppkrav til nød.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Oki, har solgt unna mesteparten av bilstereoen min, men har en sub og en kondensator.

Kondensatoren er på 1farad og med display, merke Macrom

Subben er en 12" Cadence Wild Beast med tilhørende kasse. Subben fungerer utmerket, men kassa bør omtrekkes, orker uansett ikke å sende kassa siden subben allerede er tung nok fra før av. Eneste mikkmakket med subben er at terminalene (skruterminaler) er knekt, men ikke ta dette for tungt, er bare en del gjenger som er knekt, men er ikke noe problem å bruke de for det.. Evt lodde på nye eller lodde kabelen fast. Brukte de selv som de var. Er nok gjenger igjen til å skru fast kabelen

Dette haster med å få vekk siden jeg trenger finanser til bilen.

Kom med bud, setter minsteprisen til 2000,- + porto for subben og 750,- + porto for kondensatoren. Så kom igjen, bare lemp inn bud. Sendes helst mot forskuddsbetaling, men om det er skikkelig prekært og en bruker her på forumet som har vært her såpass lenge at jeg kan regne han/hun som seriøs så går vel oppkrav til nød.

Gir ett bud på 1899 for subben... dersom den e strøken. (er det 2 eller 4 ohms versjonen av subben?, og alder på den?)

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW golf 2"cadence"

Gir ett bud på 1899 for subben... dersom den e strøken. (er det 2 eller 4 ohms versjonen av subben?, og alder på den?)

Subben er i den tilstand som er beskrevet. Lydmessig er den strøken. Er vel et par år gammel, men samme versjon som selges i dag vil jeg tro. Subben er jo selvfølgelig i brukt, men ingenting å utsette på den.

For at jeg skal gå ned i pris (noe som forsåvidt egentlig ikke er ønskelig) må det forhåndsbetales slik at dette kan klassifiseres som "hurtig avgjørelse" for meg.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det egentlig litt mer enn hva je har . hmpfs.

Vet du om det går ann å drive den med en Power acoustik G-1600 eller hva den heter.. Jalla sak.. Kjøpte den for 3200 eller noe ny... Hvis vi sier 2500,- med frakt da?

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zerox

Da blir det egentlig litt mer enn hva je har . hmpfs.

Vet du om det går ann å drive den med en Power acoustik G-1600 eller hva den heter.. Jalla sak.. Kjøpte den for 3200 eller noe ny... Hvis vi sier 2500,- med frakt da?

Klarer nok å drive den, men som med all stereo så jo bedre forsterker jo bedre driver den elementet. 2500 med frakt... hm, skal sjekke frakta.. Du kan jo forhåndsbetale meg 2200,- så sender jeg tingene i oppkrav. Og du betaler frakta ? Altså du får oppkrav med en sum tilsvarende frakten ?

Uff, taper mye penger her. Men er litt prekært økonomisk ettersom han som skulle ha forsterkerne mine ikke ha henta de på posten.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider