Gå til innhold

Buhuhuhu kræsjet bilen min

Ranger emnet

agjell

Anbefalte innlegg

Skulle til jobben i dag i drittværet, og midt i en lang slak sving mistet jeg grepet fullstendig, så bar det rett i autovernet :(

Hvis noen vet om noen billige opprettere i Oslo-området hadde det vært fint. Hvis noen her på bilforumet er bilopprettere, kan du/dere estimere hva dette vil koste meg? Jeg tipper en 5-6 tusen selv. Fy faen så kjipt :(

post-1038-13804850554841_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Huffda, det var trist :(

Må nok skuffe deg med prisen litt. Det ser ut som om panseret har fått en smell også ? Hvis de er tilfelle så ser vi på rundt 12 - 15 tusen for en veiledende "hvit" jobb. Dessverre.

Det finnes billigere måter og gjøre det på, men dette er hva som må gjøres: sånn ca...

Lakk & rep av fanger.

Skifte lykt

Rett & lakk skjerm (muligens lønner det seg og bytte denne)

Rett & lakk panser.( er skaden liten, trenger ikke hele lakkes)

+ mulige skjevheter i innfestinger for lykt, grill og skjerm som du ikke ser før du demonterer det hele.

Kjip start på helgen well

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panseret & fangeren ser jo ikke så gal ut, men det er garantert en del jobb i konstruksjonen innenfor skjermen. Slikt kan fort bli dyrt, dessverre. Det der må du nesten få en oppretter til å se på, vanskelig å anslå pris med slike skader som først kommer for en dag når det demonteres.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Kondolerer... se det positive med det...

nå har du jo en unnskyldning for å kjøpe emblemfri grill og golf IV lykter:D :D

Jepp :D

Akkurat det jeg også tenkte på :) Jeg hadde ikke tenkt å gjøre det før sommeren, men nå kan jeg like gjerne gjøre det med en gang. Vet du om noen som selger Golf griller i Oslo-området? Jeg kan jo også kjøpe 2 sideskjermer med en gang og få de breddet så de passer de kommende 17x8 eller 16x9 sommerhjulene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider