Gå til innhold

Hvit matt farge på oljen, hvorfor?

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

Nå er både eksos manifoyl og forgasser av , kaknings settet er klart men mangler kun en ting, tennplugs pipe :rolleyes:

Da jeg tok av topplokket på toppen så så jeg bare "melkete" olje :(

Hvor mye koster det og slipe toppen? borre blokken?

Noen som kan skrive opp hva div "mod's" koster?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har du noen timer forran deg med rengjøring jeg hade en xr3i med olje køler så røyk drivakselen og slo kjøleren flat og da blannet olje og kjøleveske seg god og TYKK. jeg ga opp og solgte bilen men lykke til med din.. :cool:

http://www.dykkerklubben.no/

When I die I want to go like my uncle; sleeping. Not screaming like the rest of his car passengers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring Oslo Sylinderservice AS på 22 65 21 10 og be om pris. Disse gutta er veldig flinke.

det kan koste alt fra 1000 til 5000 avhengig av hvor mye det er og gjøre. ;D

husk og skrap alt rent og vask med aceton. du skal kunne speile deg i det du har slipt rent !! (hehe, nesten)

--

Anders

- 1990 BMW 525ia

x - 1992 Ford Scorpio 2.0i DOCH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARP-boltene i Carrillo-rådene mine ( og resten av motoren ) har vært oppe 4 ganger nå....ingen problemer. Bare viktig å ikke overstramme de,og hver gang sjekke "strekket" i dem,dvs hvor mye de strekker seg etter å ha blitt dratt til med moment. Er de innafor limit,ok. Et par 100-deler over på en: Bytt den ene. Billigere i lengden enn å kjøpe nye "orginale strekkbolter" hele tiden... :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider