Gå til innhold

humre.....

Ranger emnet

Eurofighter

Er GT3 det ULTIMAT BESTE bilspillet du har spilt spes med tanke på gameplay?  

26 stemmer

1. 1. Er GT3 det ULTIMAT BESTE bilspillet du har spilt spes med tanke på gameplay?

• Det ULTIMAT BESTE ja
      14
    • JA!
      6
    • NEI!
      4
    • Er du DUM!?
      2

Anbefalte innlegg

hmmmmmm........virker som om allesammen har fått en superstart på det spillet, jeg har hatt det en liten stund (ikke spilt dag ut og dag inn pga andre ting da), men jeg er bare ppå ca 23% eller noe :mad:

Kjører nå en Mitsubishi Lancer Evo VI T.M.E tror jeg det var, nesten 600hk med superdekk og feite felger :)

Tror ikke jeg gidder og forhaste meg, tar spillet med ro, da varer det lenge :)

men jeg synes alle Licence'ene er vanskelige, S klarer jeg INGEN :mad:

Jeg har fått alle de andre (B,A,IB,IA,R) men jeg klarer ikke gull på noen av "event'ene" noen som har noen bra tips til "licence-kjøring" ?? :)

Beware of mah LEET sig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eurofighter

hmmmmmm........virker som om allesammen har fått en superstart på det spillet, jeg har hatt det en liten stund (ikke spilt dag ut og dag inn pga andre ting da), men jeg er bare ppå ca 23% eller noe :mad:

Kjører nå en Mitsubishi Lancer Evo VI T.M.E tror jeg det var, nesten 600hk med superdekk og feite felger :)

Tror ikke jeg gidder og forhaste meg, tar spillet med ro, da varer det lenge :)

men jeg synes alle Licence'ene er vanskelige, S klarer jeg INGEN :mad:

Jeg har fått alle de andre (B,A,IB,IA,R) men jeg klarer ikke gull på noen av "event'ene" noen som har noen bra tips til "licence-kjøring" ?? :)

Kjører med manuell giring håper jeg.. ?? hvis ikke.... gjør det.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da hadde det antagligvis gått ENDA verre......

hva er fordelen med manuelgiring der da?? gire fort ned i 1 og bremse som fa*n eller?

ellers så er det vel bare og holde R2 mens jeg kjører slik at jeg plukker opp høyere fart mens jeg kjører.....

men du har kansje rett, skal teste det senere :D

Beware of mah LEET sig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider