Gå til innhold

Mitt Kadett C Prosjekt

Ranger emnet

Lethal

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jævli fin bil, men det ser faktisk ganske dumt ut uten dørhåndtak.. og hvertfall når du indirekte skriver at du ikkje har fjernstyrt døråpner ;) håper nesten eg tolker det feil, ellers må jo bilen alltid ha et vindu nede..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by drturbo

Kul slede!

Jeg maa nok ta meg en tur fra jaren med ascona'n min og kikke litt paa jevnaker. Ikke fjern og friser bilen for mye, den har jo potensiale til aa trille fort!

Tommy

Oransje B med c20let.

Har du bilde av din Ascona B?

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drturbo: Ja du må melde deg inn i OMC, hvis du ikke er medlem da... Også mekker vi Lokalavdeling! Jeg, Lethal, og [AG]Velo'n har prata om dette noen ganger...

(Sorry for litt søppel i tråden din ;))

Fanger er montert, og grøftelys lyser :D

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Trenger en verkstedhåndbok til kadett C. Hvis det er noen som har en liggende å støve ned så er jeg veldig intressert i å kjøpe!

Vet at Haynes muligens også har, men en Orginal norsk verkstedhåndbok hadde absolutt vært best!

Send meg en PM hvis du skulle ha en sånn!

Hvis alt går som planlagt, så blir nok denne aldri solgt ;)

Mvh

Lethal

Reperasjonshåndbok til kadett A, B og C

Pris 300,-

http://www.opelragger.com

bok1.jpg

www.opelragger.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul slede!

Jeg maa nok ta meg en tur fra jaren med ascona'n min og kikke litt paa jevnaker. Ikke fjern og friser bilen for mye, den har jo potensiale til aa trille fort!

Tommy

Oransje B med c20let.

jeg har noen bilder av asconan din Tommy, som jeg tok når du var her og leverte bremser til asconan min..

hvis du vil kan jeg legge de ut, evnt. på en ny post

Trond..

Saken er biff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Trond!

Bare legg ut bilder du! Jeg har ikke muligheten, tok ikke med meg bildene hit. Gidder ikke melde meg inn i OMC paa en stund, syns det er blitt for dustete. Liker denne siden bedre.

Tommy

da legger jeg de ut på en ny post jeg.. så vi ikke ødelegger denne tråden enda mere...

Saken er biff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider