ness Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Var på tur til Tyskland i nokre veker, og tok ein svipptur innom Nürburgring. Var ikkje mykje som skjedde der (var ca 1 veke før formel 1), og bana var stengt for prøvekøyring då eg var der. Men fekk tatt eit par tre fire fine bilder gjennom gjerdet og av eit par bilar som stod der. Over: 9 stk BMW M3 Over: Gran Turisimo trailer. På testbana til høgre var det ein Honda Civic som køyrte litt att og fram ei god stund. Type R. Over: Fin parkering. Over: Ein nyvaska Dodge Viper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Var det på parkeringen ved museumet du var? Jeg var endel ved parkeringen/innfarten til banen der som "turistene" kjører innpå.Var endel gromme biler der ja :-) Mener de M3`ene brukes til BMW fahrschule.De holdt på når jeg var der og. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Var noen grombiler der ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Viking067 Mener de M3`ene brukes til BMW fahrschule. Hva er fahrschule? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 kjøreskole / kjøretrening Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg