B.T.i Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by hansa hmm.. fortsatt høyt forbruk! ca 0,95 på blanda kjøring. Det er vel for mye?! Kan man justere tenninga på denne motoren? Med tenningslampe skal du vel kunne justere tenningen ja. Jeg skal til Vw på tirsdag å få justert tenningen min. Bruker over litern på småkjøring. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Hvor mange grader skal den ligge på da? Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by hansa Hvor mange grader skal den ligge på da? Ja, godt spørsmål:) Har ikke anelse, men ta deg en tur til Vw å få den stilt inn skikkelig der. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Mekkinga gjør jeg sjøl :P Gidder ikke bruke penger på ting jeg får til selv... :D Men takk for tips!! Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by hansa Mekkinga gjør jeg sjøl :P Gidder ikke bruke penger på ting jeg får til selv... :D Men takk for tips!! Når du finner ut hvor mange grader og slikt, kan ikke poste det her. Kjekt å vite for oss andre;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 6grader sa de hos vw. Men de snakka om no grunninnstilling først. men de var usikkre på det. Hadde ikke lampe som man kan justrere grader på, så jeg stilte så merket på reimhjul og pila på dekslet gikk overens. Ble ca en mm til høyre etter jeg stramma, men biln går mye bedre og renere nå. Brukte 0,85 på mila nå (målt på 7mil, så litt usikkert) Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg