Gå til innhold

Caddy, spørsmål

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Sitter og lurer på om jeg skal hoppe ut i et caddy prosjekt, skikkelig oldschool og LAVT med små ruller osv. Er totalt hekta på den lille pickup en. Har noen potensielle på gang, alle med sine feil og mangler da. Så jeg har noen spørsmål nå, og sikkert flere etter hvert.

1. Hvilke dører passer på? Hører rykter om at dører fra Golf, 4 dørs, eller jetta 1, 4 dørs passer på, kan dette stemme?

2. Frontrute, hvor kan den hentes fra, bortsett fra caddyer. Er disse og like 1 er golf eller jetta eller noe i den gata?

Svar ønskes så fort dere får snudd dere om.

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, der var bilen ca i boks, får ikke hentet den på en liten stund enda da men men.

Hvordan er understellet på disse bilene, hvor kan man hente deler fra, regner med det hovedsakelig er eiser golfer, men noe er vel og toer?

Det går hovedsakelig i senk. Vurderte en stund luft forran, slik at jeg kunne oppnå rette høyden, men alikevel ha mulightet til å kjøre på litt mer hompete vei, men, disse systemene, ivertfall de jeg har funnet til nå, er så inni helvetes dyre, er snakk om mange ganger prisen på grunnbilen, basisen for prosjektet. Så dersom ingen vet om noen billige air raid systemer, (men ikke av kip kvalitet) så blir det nok justerbart senkesett, men da bare forran? Disse bilene har jo bladfjører bak, men ved å omplasere hjulopphenget blir den vel ganske mye lavere bak, men nye dempere trengs vel for å stive opp? er relativt blank på disse bilene, og de er da litt anderledes en de toer golfene jeg har skrudd til nå. Så, hvor finner jeg senkesett/airride osv til en fornuftig penge og av god kvalitet, godkjenning av tüv typen hadde vært å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider