yoyofish Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Jeg skal kjøpe meg en S14 etter nyttår en gang, og lurer litt på hvilke alternativer jeg har... Vil prøve å få pressa prisen litt, da jeg ikke har så mye mer enn 100.000kr.. Så, er det gunstig å importere fra Tyskland/Sverige/Utlandet? Mye å spare? Ettersom jeg ikke har så mye penger er det vel en 95-96 modell som er aktuelt. Kunne også trengt litt basic info om forskjellige motorer som er, og eventuelle forandringer fra årsmodell til årsmodell. :) Takker for svar.. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 For 100.000 får du kanskje en småskabbete tidlig 1994-modell med over 200.000 på telleren. Må nok opp i pris for å finne en god bil, og tro meg, det lønner seg! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng For 100.000 får du kanskje en småskabbete tidlig 1994-modell med over 200.000 på telleren. Må nok opp i pris for å finne en god bil, og tro meg, det lønner seg! import avgiften eller engangs avgiften om du vil er på 65k,- sånn ca. så da må du finne en bil til 35k da. spar heller litt penger og gå opp litt i pris. rundt 150k ligger det mye bra. så sparer du deg nok for mye tull. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Har steike lyst på en jeg og, men tror neppe jeg kjøper en under 130k. Hater biler som har gått over 200.000 :P Skal jeg selge igjen så har den gått 250.000 liksom, lite moro. Dessuten er vel forsikringa dødens på den? Men vil tro at du sparer noen laken på å importere ja. Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Ja, hva betaler folk her i forsikring? Må såpass opp i pris ja... Er vel tvilsomt om jeg klarer det da... Hvor mye tror dere prisen faller på et år? Kan alltids kjøpe på høsten neste år..... Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by yoyofish Ja, hva betaler folk her i forsikring? Må såpass opp i pris ja... Er vel tvilsomt om jeg klarer det da... Hvor mye tror dere prisen faller på et år? Kan alltids kjøpe på høsten neste år..... Tja, regner med prisen synker en del allerede i vinter jeg. Har derfor planlagt å kjøpe meg en i vinter, sette den i garasjen, få kjøpt alt jeg vil ha til den. Så ha den flunkende klar til våren... :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg