vagen Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Er det store forskjeller i pris på å trimme en forgasser motor, i forhold til en med innsprøytning (tpi). Ta f.eks en 350 motor. Og si vil ha 350hk. Er det noen kjempe forskjeller der? ("kjempe forskjeller" defineres i kveld som 8-10.000kr og oppover :))) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Ottesen (sitter hos en kamerat) Hei... Jeg ser at ingen har svart så jeg kan jo prøve jeg :D (Dere andre får rette på meg visst jeg tar feil, og bare så det er sagt så ta dette med en klype salt) 350 chevy med alutopper, små headers, feks Edelbrock Torker innsug og kam + ca 600 gasser så har du vel ca 350 hk og ca 500 nm..... Hvor mye det koster.....?...tja....20-30 tusen..... men på tpi vet jeg ikke.... (kanskje noen kan svare på pris og effekt på en tpi ?) Mvh Ottesen Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Dette vet jeg ikke så mye om men etter et flere måneders søk på internett ser det ut til at forskjellen er (350 motor): 1. 10-15% lavere bensinforbruk til insprutens fordel (kansje mer). Dett er hvis gasseren er riktig justert, å det er nokk vanskligere en injection. 2. Injection koster 9-10k.Kr mer (regne ut dette mot kjørelenden per år. Kjør du en del sparer du inn denne investering i løpet av en 3-5 år. 3. Du kan justere det meste på en injection å du har full kontroll over mye. 4.Suport via internett (justere gasser over internett.....he.he....). 5. Trynefaktor (jeg synes det er stilig med lappis....). 6. Starter å går uavhengig av vær og altitud. Selv kommer jeg nokk til å kjøpe en Commander 950. Du kan laste ned manuallen på http://www.holley.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg