gsi-power Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 joa, sant nok, men i forhold til andre fylker :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by gsi-power joa, sant nok, men i forhold til andre fylker :D Vet ikke om noen steder det er tettere med bilcrossbaner jeg. Hvor er det? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 LOL, våkn opp!!! Sør Norge kryr det rundt om!! ' Det er der bilcrossmiljøet er på topp!! Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Tror du må ta en titt på kartet igjen. Du vet at det er bane ved Namsos (Raabakken), ved Steinkjer (som ikke er i bruk(?), på Lånke, på Bollandsmoen, oppe i Ulvstuguhaugan, i Rindal, ved Orkla og vinterbane i Verdal? Og for å komme litt 'on topic' igjen; jeg har tenkt meg på landsfinale :-) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Kjører du bilcross? Vært på de banene lengre sør? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by gsi-power Kjører du bilcross? Vært på de banene lengre sør? Ja, og nei. :-) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Landsfinalen i bergen kommer til å bli topp det... klarte ikke å kvalifisere meg selv, men eg og hele teamet stiller sterkt som tilskuere... kommer sterkere tilbake neste år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 hvor ligger egentlig eikås?? hvor skal man kjøre, når man kommer fra østlander.. eller hvor i forhold til Bergen er det? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Når du kommer østfra og har pasert voss og dale kommer du til en rundkjøring... følg hovedveien rett fra og i tunnellen. så skal du i de kommende tre rundkjøringene høyre, rett fram og høyre. derfra kan du ikke bomme på banen. lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 men eg og hele teamet stiller sterkt som tilskuere... Vi stiller sterkt i pølsebodene mener du vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg