GolfG60Syncro Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Selger ladere enda jeg... Dukker stadig opp noen... Ligger 3 stk her nå, klare for sending... Evt porting først dersom det er ønskelig... Mailen er enda: GolfG60Syncro@Lyse.net og tlf: 40217291 Skaffer og alt av trim, billigere enn mye av det som verserer på forumet her... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Selger ladere enda jeg... Dukker stadig opp noen... Ligger 3 stk her nå, klare for sending... Evt porting først dersom det er ønskelig... Mailen er enda: GolfG60Syncro@Lyse.net og tlf: 40217291 Skaffer og alt av trim, billigere enn mye av det som verserer på forumet her... Hvor mye tar du for en chip da ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Rallye Hvor mye tar du for en chip da ? :) Haha! Spørs hvilken du vil ha Sele... Mail meg! :) Har g-lader klar til deg forresten.... ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Haha! Spørs hvilken du vil ha Sele... Mail meg! :) Har g-lader klar til deg forresten.... ;) Lure litt på om du skal få "lette" min litt i vinter jeg.. trenger sikkert noen nye lager også etter hvert.. :rolleyes: Chippen kan jeg skaffe selv he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Rallye Lure litt på om du skal få "lette" min litt i vinter jeg.. trenger sikkert noen nye lager også etter hvert.. :rolleyes: Chippen kan jeg skaffe selv he he Bare å plinge Stian, men jeg trenger hjerne... Nuh....! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Har en hjerne extra, jeg.. Uten chip, vell og merke, hvis ikke original chippen dukker opp ett sted.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Peltz Har en hjerne extra, jeg.. Uten chip, vell og merke, hvis ikke original chippen dukker opp ett sted.. Skal prøve hjernen til Rallye først. Så ser jeg... Vet ikke helt hva som er feil enda... Chip er ikke noe problem, har en kjenning som brenner... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Får gi en lyd..ligger nå i garasjen og koser seg. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Peltz Får gi en lyd..ligger nå i garasjen og koser seg. Enda ikke fått sjekka dette....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Sitter nå med en godt porta lader igjen (gjort litt ekstra med en tidligere Jabba 4'er) som kjøper ikke ville ha, da han stuka Corra si litt kraftig i går... Tar fremdeles imot overhalinger og porting på GolfG60Syncro@Lyse.net / 40217291. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Kan anbefale ladere fra denne karen, er nok få g-lader-verksteder som har slike fasiliteter. Ultralyd-bad, NDT osv. Når reperatøren selv er helikopter- komponent mekaniker føler i hvertfall jeg meg sikker på at han leverer kun det beste når det gjelder kvalitet. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Stemmer det :) i forhold til andre "aktører" som kun har dremmel og et bord i garasjen kansje... :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Har kjøpt en portet lader av GolfG60Syncro jeg også, som nå er under innkjøring. Ser fram til å få testet den å se om det virkelig funker bra :D :) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Takk for støtten karer... Den varmer... ;) Sitter nå mest inne og porter i dritværet.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Å jeg venter fremdeles...fykje å dau den er uten lader.. Får du sendt ned en før helga? Skal mest sannsynlig innover til Oslo til helgen, så hadde vært fint å den til da.. Pappa reiser kanskje til stavanger til tirsdag å hjem på torsdag, så han kunne kanskje hentet laderen...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg