GolfG60Syncro Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by JuB Å jeg venter fremdeles...fykje å dau den er uten lader.. Får du sendt ned en før helga? Skal mest sannsynlig innover til Oslo til helgen, så hadde vært fint å den til da.. Pappa reiser kanskje til stavanger til tirsdag å hjem på torsdag, så han kunne kanskje hentet laderen...:) Vet ikke om jeg har deler før det. SMS så ser vi... Håper det! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Takk for støtten karer... Den varmer... ;) Sitter nå mest inne og porter i dritværet.... Har du forresten sendt RS-utblåset til meg(Magnus)? Og fint om du kunne laget et skriv over hva som er gjort når du overhalte/portet laderen? :) Har jo betalt for det så jeg venter ;) Har kjørt 70 mil nå, 10 mil til så er den bare å gasa til det rasar :D Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hvor mye tar du for lader til Corrado g60? står en corrado ute i garasjen vår uten G-lader :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by prophets Har du forresten sendt RS-utblåset til meg(Magnus)? Og fint om du kunne laget et skriv over hva som er gjort når du overhalte/portet laderen? :) Har jo betalt for det så jeg venter ;) Har kjørt 70 mil nå, 10 mil til så er den bare å gasa til det rasar :D Faen meg glemt blåset... Adressa på SMS så tar jeg det kl 15:20. Rasar gjør det nok før eller siden ja... ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by vwgolf2 Hvor mye tar du for lader til Corrado g60? står en corrado ute i garasjen vår uten G-lader :rolleyes: SMS/Ring 40217291. Blir alltid enig med alle.... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 okej :) gir nummeret videre til han som skal ha g-lader! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by vwgolf2 okej :) gir nummeret videre til han som skal ha g-lader! Ingenting er bedre... :) Ha en herlig dag! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Fortsatt ikke kommet noen overhalingskit?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by JuB Fortsatt ikke kommet noen overhalingskit?:rolleyes: Ringte Tyskland i går, og de kuker noe jævlig med delene. Fikk dem til å sende 2 kits med Air Mail, så det går så fort som det kan gå.... Plinger deg når tida er inne...! :) Venter på deler til noen titalls tusen nå... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Air mail, smuud..;) Kan du sende laderen med express post når den er ferdig? Hvis det ikke er mulighet får ha den her nede før helgen kan du bare sende som vanlig post.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by JuB Air mail, smuud..;) Prisen du tenker på............? :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Faen meg glemt blåset... Adressa på SMS så tar jeg det kl 15:20. Rasar gjør det nok før eller siden ja... ;) Done :) Skal bli litt penere med rs-utblås forhåpentligvis :) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 pris på kompressor til 90 mod corrado ? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by eGtTurbo pris på kompressor til 90 mod corrado ? Ring/SMS 40217291. Pris varierer mye alt etter hva som skal gjøres. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Jaja, da var bilen rullet 80 mil etter g-lader skifte og jeg har gledet meg til å teste den nå. Nesten akkurat når jeg rundet 80mil på teller`n så kjenner jeg at bilen oppfører seg litt rart, og stopper på neste avkjørsel... tror du ikke jeg har punktert høyre bakhjul?!:mad: :mad: Det er så jævlig irriterans at jeg nesten på le av det :rolleyes: Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg