Gå til innhold

Mer G-Ladere...

Ranger emnet

GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

Originally posted by JuB

Å jeg venter fremdeles...fykje å dau den er uten lader..

Får du sendt ned en før helga? Skal mest sannsynlig innover til Oslo til helgen, så hadde vært fint å den til da..

Pappa reiser kanskje til stavanger til tirsdag å hjem på torsdag, så han kunne kanskje hentet laderen...:)

Vet ikke om jeg har deler før det. SMS så ser vi... Håper det!

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by GolfG60Syncro

Takk for støtten karer... Den varmer... ;) Sitter nå mest inne og porter i dritværet....

Har du forresten sendt RS-utblåset til meg(Magnus)? Og fint om du kunne laget et skriv over hva som er gjort når du overhalte/portet laderen? :) Har jo betalt for det så jeg venter ;)

Har kjørt 70 mil nå, 10 mil til så er den bare å gasa til det rasar :D

`94 Audi S2 coupe

`91 VW Corrado G60

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prophets

Har du forresten sendt RS-utblåset til meg(Magnus)? Og fint om du kunne laget et skriv over hva som er gjort når du overhalte/portet laderen? :) Har jo betalt for det så jeg venter ;)

Har kjørt 70 mil nå, 10 mil til så er den bare å gasa til det rasar :D

Faen meg glemt blåset... Adressa på SMS så tar jeg det kl 15:20.

Rasar gjør det nok før eller siden ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Fortsatt ikke kommet noen overhalingskit?:rolleyes:

Ringte Tyskland i går, og de kuker noe jævlig med delene. Fikk dem til å sende 2 kits med Air Mail, så det går så fort som det kan gå.... Plinger deg når tida er inne...! :) Venter på deler til noen titalls tusen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var bilen rullet 80 mil etter g-lader skifte og jeg har gledet meg til å teste den nå.

Nesten akkurat når jeg rundet 80mil på teller`n så kjenner jeg at bilen oppfører seg litt rart, og stopper på neste avkjørsel... tror du ikke jeg har punktert høyre bakhjul?!:mad: :mad:

Det er så jævlig irriterans at jeg nesten på le av det :rolleyes:

`94 Audi S2 coupe

`91 VW Corrado G60

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider