ahoo Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 NX er ein dyrare og bedre utgave av NOS sitt Vått universalkitt. Forbedringer ved dette kittet i forhold til NOS, er bedre kvalitets deler,passform og ikkje minst: Nx ventilene fryser ikkje fast (låser seg). Dette er ein grei og rimlig måte å trimme bilen på.Mykje effekt for lite penger...Så kan du jo bestemme sjølv kor mykje du vil ta ut av maskinen 35-75hk ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 sorry å si det men nå er du på SKIKKELIGG blindspor.... NXvs NOS.... det vil si det samma som FOrd vs 1.2l NOS er ikke et merke... det er kalle navn for n2o ALtså Nitrous oxide system. det du mener eller prøver å sikte til er HOLLEY Products.. og NEI.. nx er ikke bedre.. NX og wizzards of nos er billig utgaver ikke minst kopier av holley sine nos kit. Holley brand er verdens største produsent innen lystgass kit... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 ahoo, må dessverre si meg enig med Tape-R ang dette, NX og WoN er kopisystemer, dvs, Wizards of Nos er lisensiert av Holley NOS Inc for bruk av NOS-logoen (det står også på flaskene).. Tape-R, ang NOS og det som kallenavn tar du litt feil, tror jeg: Holley Products = Utsalg, forsendinger, pakking, design og utvikling. Holley NOS Inc. = Produsentbiten av selskapet (og der hvor NOS-betegnelsen stammer fra) NOS er også, i seg selv, ett lisensert varemerke/brand for Holley, og ikke kun kort for Nitrous Oxide System (ser man nøye i trademark registry finner man at NOS = "Nitrous Oxide systems Inc"), man må ha lisens for å kunne bruke det som kjennetegn på egne produkter. Med andre ord, vil du ha lystgass går du til NX, vil du ha "Nåååzz" (som bygdetrolla så fint uttaler det etter å ha titta på 2F2F for femtende gangen) har Holley, uansett hvordan du vrir og vender på det, fått fatt på litt av pengene dine. Enten i form av lisensiering for logoen eller fordi du kjøpte ett av deres systemer :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 haha.. javell da. bomma litt... men du get it :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Tape-R haha.. javell da. bomma litt... men du get it :) åffkårs :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahoo Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Eg undersøke før eg kjøpte mitt lystgass kit, kva leverandør som hadde det mest pålitlige/beste kittet. Og eg fekk klar beskjed at NX next gen...va meir stabile enn NOS Nitrous Oxide systems. Dette ER to forskjellige systemer som beggeto kjører på nett det samme "medesinsk lystgass".Så det er ikkje nok missforståelse fra min side.Eg bare på peiker noko powerzone og bergen bilelektonikk har konstantert.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahoo Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 http://www.nitrousexpress.com/Pages/ImportStage1.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahoo Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 http://www.holley.com/HiOctn/ProdLine/Products/NOS/NOSNS/PwrFoggr.html holly lager nos ja, men NX er ikkje det samme kittet som "NOS". "NOS" er eit billigere kitt enn NX sitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by ahoo http://www.holley.com/HiOctn/ProdLine/Products/NOS/NOSNS/PwrFoggr.html holly lager nos ja, men NX er ikkje det samme kittet som "NOS". "NOS" er eit billigere kitt enn NX sitt... "NOS" er Holley's kit, NX er Nitrous Express, tror da de fleste har forstått såpass til nå? Men forstår enda ikke hvorfor diskusjonen her startet i utgangspunktet? Både Holley (NOS altså) og Nitrous Express er anerkjente, Holley har holdt på siden i 1978 og fått flere anerkjennelser for sine systemer, NX har holdt på en god stund og fått med seg minst tre Sema-awards. Smak og behag hva man vil velge, tror ikke kvaliteten på noen av dem er verre enn den andre for å si det slik, selv om jeg holder en knapp på Holley etter å hatt ett NX-anlegg selv som fikk lekkasje på en gammel volvo 240 turbo jeg hadde... Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Nitrous express er en undermodell av NOS merket. akkurat som sniper, Big shot osv osv. altså du har forsjellige type nos kit til forsjellige type motorer. Men er jo ingen bombe at det skulle komme no tull ut av en styling sjappe som powerzone.. Jeg råder deg til å t akontakt med sverrekarhs racing i oslo for direkte info ang lystgass. han har drevet lengst med dette i norge og var vel forsåvidt etter jeg har hørt den første til å selge slikt i landet .... Men jeg mener å ha også hørt om et kopi merke av nos som heter NX akkurat som WON.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg