Gå til innhold

Carspotting:Svart Skyline på Høvik!

civic_girl

Anbefalte innlegg

Nå er jeg og en på jobben her litt gira...hehe. Jeg var ute i lunsjen(jeg jobber på Veritas på Høvik) så så jeg rompa og siden på en svart Skyline som var nede på selve plassen her(kjørt forbi vakttårnet...) Den hadde veldig like felger som meg...Det er kanskje det som er originalfelgene på en Skyline?

Den var hvertfall veldig lekker og det er ikke ett hverdagssyn nede på plassen her ;)

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den skylinen er en som heter Tony fra Drammen sin..

han har nettopp tatt den inn.. hvis det er den svarte r34 `n det er snakk om.. regner med det ja ;) hehe..

Den har tilogmed hvite skilter.. ( på motorhistorisk grunnlag )

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har lyst til å vite hvor alle Skyliner er til en hver tid i Norge. Så skal jeg tips dem om Bilforumet jeg. Knallbra greier. Noen som har sett noen andre Skyliner i det siste? Så en KF regga svart en på Rudskogen tøff bil. Men jeg syns det var litt skuffende av en så "rå" bil å krenge så sinnsykt. Jaja. Si fra hvis dere ser noen flere a folkens.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider