civic_girl Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Nå er jeg og en på jobben her litt gira...hehe. Jeg var ute i lunsjen(jeg jobber på Veritas på Høvik) så så jeg rompa og siden på en svart Skyline som var nede på selve plassen her(kjørt forbi vakttårnet...) Den hadde veldig like felger som meg...Det er kanskje det som er originalfelgene på en Skyline? Den var hvertfall veldig lekker og det er ikke ett hverdagssyn nede på plassen her ;) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 HVA slags Nissan skyline? Vi har R32 Vi har R33 Og vi har R34. (Idun ketchup) Sikkert den svarte R34 som går i Drammen eller.no, klikka for meg her i sandefjord for ei stønn siden og. (da jeg så den) Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Ja, var vel en R34, ja....Glemte å skrive det, jeg. Han jeg jobber med mente også at den er fra Drammen...! Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 den skylinen er en som heter Tony fra Drammen sin.. han har nettopp tatt den inn.. hvis det er den svarte r34 `n det er snakk om.. regner med det ja ;) hehe.. Den har tilogmed hvite skilter.. ( på motorhistorisk grunnlag ) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozby Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Og den andre R33'n fra Drammen med skilter har krasjet?? Siter 87/89 Sierra Cosw sedan (Solgt) nå Toyota HiAce i påvente av noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 HVEM BRYR SEG OM EN JÆVLA SKYLINE!!!! FY FAEN!!! :mad: :mad: :mad: :mad: Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Tape-R HVEM BRYR SEG OM EN JÆVLA SKYLINE!!!! FY FAEN!!! :mad: :mad: :mad: :mad: Du er faen ikke god.... Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 På tide med et "Carspotting"-kategori på forumet her snart tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Cozby Og den andre R33'n fra Drammen med skilter har krasjet?? Hvor får du det fra ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Tape-R HVEM BRYR SEG OM EN JÆVLA SKYLINE!!!! FY FAEN!!! :mad: :mad: :mad: :mad: Du bryr deg jo tydligvis siden du først er her. :) Sorry jeg gikk litt ot men. Fine biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Hvis noen har lyst til å vite hvor alle Skyliner er til en hver tid i Norge. Så skal jeg tips dem om Bilforumet jeg. Knallbra greier. Noen som har sett noen andre Skyliner i det siste? Så en KF regga svart en på Rudskogen tøff bil. Men jeg syns det var litt skuffende av en så "rå" bil å krenge så sinnsykt. Jaja. Si fra hvis dere ser noen flere a folkens. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Begynner virkelig å ta av disse carspotting trådene... Er ikke så spennende nå lenger liksom :rolleyes: Jeg så forøvrig en hvit med svart panser her om dagen. :o Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Tape-R HVEM BRYR SEG OM EN JÆVLA SKYLINE!!!! FY FAEN!!! :mad: :mad: :mad: :mad: jeg gjør.. å det er sikkert flere som intresserer seg. De som ikke gjør det kan vel holde kjeft? Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Ja, dere har rett...Skyline er i grunnen ganske stygge og kjedelige biler. Sett det før lissom....Skal ikke gjenta seg det her altså. Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by civic_girl Ja, dere har rett...Skyline er i grunnen ganske stygge og kjedelige biler. Sett det før lissom....Skal ikke gjenta seg det her altså. IRONI;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg