Gå til innhold

Carspotting:Svart Skyline på Høvik!

civic_girl

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt jeg, men er ikke så interessant hver gang noen ser den da... Har folk sett den, greit nok. Si det til vennene dine eller no. Jeg syns det var helt greit første gangen folk lagde en slik tråd... For da var det jo nesten ingen som visste om bilen, men nå... :)

(og skyline er ikke stygge og kjedelige. De er ganske morsomme faktisk :D )

*Kozemozeoverdoze*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fronten på skylinen min har sprukket litt...men dette virket plutselig veldig ubetydelig i forhold til de andre.. :D

Takk skal du ha Knut!

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er jo normalt innmari flinke til å poste bilder.

Hvor er de nå?

Vi vil ha bilder, film, info, tegninger, rykter, skisser og politiets fantomtegninger.. uhhmmwhat?

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Jeg så faktisk en rød golf2 på e6 i dag også ... med en grå dør og stålfelger vil jeg tro denne bilen også er ganske spesiell ... kanskje jeg burde laga en egen thread?

Der var sammenlignings grunnlaget veldig bra gitt.. det finnes 1 mill golf og 15-20 skyline (maks) liksom..

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

men hvor mange av de golfene er rød, og har en grå dør og har stålfelger ... er ganske sikker på at det er færre av de i norge enn skylines.

det tør jeg faktisk tvile på.. så mange golfer det er her i landet så finnes det nok flere med de "specs`a" der.

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider