GT-Stian Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Vet ikke helt jeg, men er ikke så interessant hver gang noen ser den da... Har folk sett den, greit nok. Si det til vennene dine eller no. Jeg syns det var helt greit første gangen folk lagde en slik tråd... For da var det jo nesten ingen som visste om bilen, men nå... :) (og skyline er ikke stygge og kjedelige. De er ganske morsomme faktisk :D ) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Tape-R HVEM BRYR SEG OM EN JÆVLA SKYLINE!!!! FY FAEN!!! :mad: :mad: :mad: :mad: jævla passende sted å skrive det .. i skyline delen av forumet tilogmed :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Jeg så faktisk en rød golf2 på e6 i dag også ... med en grå dør og stålfelger vil jeg tro denne bilen også er ganske spesiell ... kanskje jeg burde laga en egen thread? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Cozby Og den andre R33'n fra Drammen med skilter har krasjet?? Stemmer det. - Minimale greier på R34'n, mens R33'n har litt hardere krasj og står i Car-o-liner... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Fronten på skylinen min har sprukket litt...men dette virket plutselig veldig ubetydelig i forhold til de andre.. :D Takk skal du ha Knut! Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Utvikler seg jo til en litt spennende tråd alikevel det her ;) Hva har skjedd? Noen som har kikket litt for lenge på bilene når de har kommet mot dem? :rolleyes: Eller er det litt overivrige sjåfører som har skylda? :D Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Folk er jo normalt innmari flinke til å poste bilder. Hvor er de nå? Vi vil ha bilder, film, info, tegninger, rykter, skisser og politiets fantomtegninger.. uhhmmwhat? Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Ja den dagen jeg ser EN Skyline i Finnmark så er jeg 80år og bilen er en råtten gammel veteranbil. Men jeg har sett Viper, står i Lakselv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by CrZy_T Jeg så faktisk en rød golf2 på e6 i dag også ... med en grå dør og stålfelger vil jeg tro denne bilen også er ganske spesiell ... kanskje jeg burde laga en egen thread? Der var sammenlignings grunnlaget veldig bra gitt.. det finnes 1 mill golf og 15-20 skyline (maks) liksom.. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Den hvite med svart panser var på rep på Bjørkelangen i Aurskog Høland nå nylig. Bilen går i Hamar traktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Mats`ern Der var sammenlignings grunnlaget veldig bra gitt.. det finnes 1 mill golf og 15-20 skyline (maks) liksom.. men hvor mange av de golfene er rød, og har en grå dør og har stålfelger ... er ganske sikker på at det er færre av de i norge enn skylines. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by CrZy_T men hvor mange av de golfene er rød, og har en grå dør og har stålfelger ... er ganske sikker på at det er færre av de i norge enn skylines. det tør jeg faktisk tvile på.. så mange golfer det er her i landet så finnes det nok flere med de "specs`a" der. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 oh fy fasan rulla deg.... sjå ka eg sjådd på vegen idåå Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Å ka i helvete faen har det der på sskyline delen av forumet?????!!!!!!!!!!!! Ta t helvete å ha deg vekk me dritten der!! Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by T5RACER Den hvite med svart panser var på rep på Bjørkelangen i Aurskog Høland nå nylig. Bilen går i Hamar traktene. Det var meg :rolleyes: Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg