Quicksilver Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 hva har skjedd med bilene?? har de kræsjet i hverandre?? Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Den svarte, omtalte skylinen her satt jeg på en tur med i dag, uvant å sitte på på venstre side kan du si! Satt på når bilen hadde original eksos også, men nå er det jo 4" Feritta-eksos på den, og i går kveld ble det fullt tein-understell også, så den bilen begynner virkelig å bli morsom! I dag står den her på jobben min og skal bli polert skikkelig, vi leker ikke butikk vettu :D Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by civic_girl Så en NSX i dag óg jeg...Finere den gitt ;) NSX er myyye finere ;) *forelsket* *skriver for å plage Skyline-fansen* Slapp av, er Skyline-fan selv :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Skyline er 100 x råere :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by rival Skyline er 100 x råere :) Kanskje det, ville sagt dobbelt så rå som NSX'en, men når ordet vakker/fin skal brukes er NSX'en dobbel så fin som Skyline'n ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Så den svarte skylinene for par timer siden utenfor cc senteret. Jeg snudde faktisk for å sjekke at det faktisk var en skyline.. Trodde det hadde klikka helt for meg, siden jeg så en lilla eller no(litt fargeblind) skyline i drammen forgie uke. Er et uvanelig syn så jeg begynte å lure på om jeg så syner! Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg