Gå til innhold

Trenger detektiver etter 318is

Ranger emnet

JuIius

Anbefalte innlegg

Jeg skal hjelpe en slektning med å finne en 318is, krav er at den er strøken og den trenger ikke styling, tuning etc.

Det er en fordel at denne koster rundt +/- 100.000kr og at den har forholdsvis lav km.stand. Også en fordel at det kan legges fram tilstandsrapport (NAF, verksted etc)

Har dere sett noen som ser bra ut?

Han holder til i Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en -93 318is.Ikke HELT strøken,men pen og hel.Svart,17+15" alu,El,luke/vinduer/speil/airbag.Noe småplukk må man nok regne med,men prisen er da også lav: 59000,-... Står i Oslo.

Normality is the death of personality

Prosjekttråder:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=43929

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=162746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboTore

Har en -93 318is.Ikke HELT strøken,men pen og hel.Svart,17+15" alu,El,luke/vinduer/speil/airbag.Noe småplukk må man nok regne med,men prisen er da også lav: 59000,-... Står i Oslo.

km.stand?

Jeg tror ikke det er så aktuelt fordi foreldrene skal kjøpe bil til han så den må være helt feilfri når den kjøpes. (Høye krav til en 318is under 100', I know)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som selger sin E36 318is.

Rød, lakkert ned. Alt det vanlige utstyret. MEN, den har NOS :D

Ellers mener jeg at den har gått 130000 ellerno, selges for rundt 100k hvis jeg ikke tar feil.

Lenge siden jeg har sett den nå, men mener å huske at den er ganske strøken.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veninne av meg selger en 318 is coupe m-tech gått 160 000 med m3 styling og rått interiør.. skinn og noe sånn fiskesen lignene greier.. den er temmelig strøken.. litt rust på ene framskjermen men det kan jeg få hun til å ta før hun selger den.. hun skal ha rundt 100 k for den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er et bilde av bilen

attachment.php?s=&postid=167270

den er original 94 m-tech is, felgene er litt kantkjørt men ikke skjeve.. 15' bmw msport vinterfelger, alt el, sportsskinn med "fiskesen" i midten. nytt originalt ratt.. ca 160.000, senket 40mm, en veninne som skal selge den. Hun sa hun ville ha 115.000 men helt sikkert prutbart.

Kari-janne

tlf 90963596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Freeman

den er original 94 m-tech is, felgene er litt kantkjørt men ikke skjeve.. 15' bmw msport vinterfelger, alt el, sportsskinn med "fiskesen" i midten. nytt originalt ratt.. ca 160.000, senket 40mm, en veninne som skal selge den. Hun sa hun ville ha 115.000 men helt sikkert prutbart.

Kari-janne

tlf 90963596

Har du sett over bilen? Hvordan synes du den ser ut teknisk/utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk er er bilen bra etter det jeg har sett. den har ikke vert brukt på en stund og jeg vet at det er litt rust på framskjermen som kun er overflaterust og en liten bulk på bakskjermen som ikke er noe problem å fikse.. (ser den nesten ikke). Interiøret er så å si strøkent og den har skiftet mange slitedeler som foringer, nye bremser og sånne småting.. BIlen er veldig god å kjøre, merker ikke noe slark eller noe sånn. Dette er ikke min bil så dere bør ringe eier eller få noen til å se på den. Den er og nylig eu godkjent. Det er enda ingen som har vært å sett på bilen, da selger ikke har gjort noe for å fo solgt den. eneste plassen den er annonsert er på bilforumet.. som det jeg vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider