Jonte Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Martin Schance er i media's søkelys igjen.. For kjøring på Finnmarksvidda! Tulling han der :) Link til VG Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soffa Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Martin ligner noe helt sykt på sensor jeg hadde på førerprøven. Nesten helt sykt:) Siter Men ikke hør på meg, for jeg er dum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Jonte Martin Schance er i media's søkelys igjen.. For kjøring på Finnmarksvidda! Tulling han der :) Link til VG Trur du Aldri kommer til å bli så god som han til å kjøre bil !!! Å da mener æ ALDRI !!!!!!!! :usuck: Kjenner du han side du sier at han er en tulling ? trur du er en større tullin enn han :cool: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Primera.GT Trur du Aldri kommer til å bli så god som han til å kjøre bil !!! Å da mener æ ALDRI !!!!!!!! Kjenner du han side du sier at han er en tulling ? trur du er en større tullin enn han :cool: Saklig du da... Har aldri påstått at jeg er i nærheten av Martin Schance's ferdigheter bak rattet.. Og han er en tulling, arti skrue.. Og nei, jeg kjenner han nok ikke personlig.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 han ER jo en tulling ikke noe om bilferdighetene hans, men fy fan for en oppførsel... rart han havner i media... når han slo til en kar, som havna på tv, alle vet at det er ikke riktig oppførsel,ihvertfall ikke av en politiker... tulling Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Syns det er fett at det er noen av politikerene som er annerledes, som virkelig tør å gjøre det mange kanskje har lyst til, gi motstanderen en på trynet :cool: Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by m_leikfoss han ER jo en tulling ikke noe om bilferdighetene hans, men fy fan for en oppførsel... rart han havner i media... når han slo til en kar, som havna på tv, alle vet at det er ikke riktig oppførsel,ihvertfall ikke av en politiker... tulling WORD!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Primera.GT Trur du Aldri kommer til å bli så god som han til å kjøre bil !!! Å da mener æ ALDRI !!!!!!!! :usuck: Kjenner du han side du sier at han er en tulling ? trur du er en større tullin enn han :cool: Saklig innlegg Primera.GT. Tror vi vet hvem som er størst tulling :P En ting liker jeg med Schanche, han er kke redd for å banne. Hell, til og med statsministeren i Sverige banner, men i dette landets pietiststorting er det fy-fy. Han burde kanskje ikke vært politiker, men jeg synes det virker som en hyggelig kar bare du blir kjent med han (noe som i og for seg kanskje er litt vanskelig ;)) Forøvrig så synes jeg at det er bra det ikke er lov til å kjøre i utmark, men snøscooter oppå snøen burde vært mer fritt enn det er idag. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Go martin ;).. politikk i norge er jo bare tull å vås... de sier det ene å mener det andre... Kast han pilleknaskene presten på sjøs og få opp en eller annen med litt vett i hue... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by m_leikfoss han ER jo en tulling ikke noe om bilferdighetene hans, men fy fan for en oppførsel... rart han havner i media... når han slo til en kar, som havna på tv, alle vet at det er ikke riktig oppførsel,ihvertfall ikke av en politiker... tulling Drammens store sønn, hvis navn jeg finner bortkastet å gjengi, da hans eksistens i den store sammenheng er så ubeskrivelig ubetydelig, var kun ute etter å kverulere og provosere. Trolig for å høste ære, berømmelse og respekt i hele Sluskerud ved å bryne sluskeleppene sine på Finnmarks store sønn, den beryktede og rappkjeftede Martin Schanche. Martin taklet imidlertid opptrinnet meget fint, og ga denne skapdrankeren en vel fortjent ørefik. Martin slo ikke, han var så vidt borti ansiktet på ham. For det hylte rasshølet som ei lita jente. "Dette kan jeg bruke til min fordel, o'hildrande du!" var vel i grove trekk det som for gjennom det rare hodet hans. Trass omstendighetene synes jeg Martin taklet det over all forventning bra. For jeg ville slått, jeg ville forsøkt å knuse trynet hans. Jeg kan forresten ikke se sammenhengen mellom Martin Schanches politiske karriere og at en tilsynsmann av et slag på Finnmarkvidda, hvis liv er så traurig at han ikke har annet fore enn å speide etter tegn på liv og om mulig forvise det, angir Schanche for brudd på det hellige norske regelverk som er hevet over all kritikk, annet enn at Schanche finner regelverket tullete, og at regelverket kunne blitt endret til det bedre om flere politikere var som han. Ikke som kranglete rasshøl som hyler pga. en ørefik for å gjøre seg fortjent til sympati og en plass i bystyret, for så å ikke foreta seg noe spesielt, bortsett fra å sende barregningen til kommunen. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by m_leikfoss han ER jo en tulling ikke noe om bilferdighetene hans, men fy fan for en oppførsel... rart han havner i media... når han slo til en kar, som havna på tv, alle vet at det er ikke riktig oppførsel,ihvertfall ikke av en politiker... tulling ææææææææææææææææææææææh hold kjefta din gnom! du syter jo faen meg værre enn torild skogholm du...! Stor respekt av martin å både si og gjøre akkurat det han føler for! Men å bli anmeldt for å kjøre i skauen?. det er bare latterlig! SYnes mye regler burde vært forandret. deriblandt grisekjøring i skauen TILATT! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 heheh venta på deg tape-r... men seriøst denne utmarkkjøring saken er kanskje en filleting, men jeg skrev det som et svar på en kar tidligere oppi trådend er som sa "Kjenner du han side du sier at han er en tulling ? trur du er en større tullin enn han " det er et latterlig utsang, så mange som skriver dritt om skogsholm her, skal vi spørre alle de om "kjenner du hun eller? er hun virkelig hore?" og helt klart, jeg har sett mange av martins intervjuer og tv opptredener, noe i politikken har han absolutt ingenting og gjøre...syns jeg... han er tross alt en voksen man så litt normal oppførsel kan man forlange... men kjøre bil og alt det der, jada det kan han... Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Drammens store sønn, hvis navn jeg finner bortkastet å gjengi, da hans eksistens i den store sammenheng er så ubeskrivelig ubetydelig, var kun ute etter å kverulere og provosere. Trolig for å høste ære, berømmelse og respekt i hele Sluskerud ved å bryne sluskeleppene sine på Finnmarks store sønn, den beryktede og rappkjeftede Martin Schanche. Martin taklet imidlertid opptrinnet meget fint, og ga denne skapdrankeren en vel fortjent ørefik. Martin slo ikke, han var så vidt borti ansiktet på ham. For det hylte rasshølet som ei lita jente. "Dette kan jeg bruke til min fordel, o'hildrande du!" var vel i grove trekk det som for gjennom det rare hodet hans. Trass omstendighetene synes jeg Martin taklet det over all forventning bra. For jeg ville slått, jeg ville forsøkt å knuse trynet hans. Jeg kan forresten ikke se sammenhengen mellom Martin Schanches politiske karriere og at en tilsynsmann av et slag på Finnmarkvidda, hvis liv er så traurig at han ikke har annet fore enn å speide etter tegn på liv og om mulig forvise det, angir Schanche for brudd på det hellige norske regelverk som er hevet over all kritikk, annet enn at Schanche finner regelverket tullete, og at regelverket kunne blitt endret til det bedre om flere politikere var som han. Ikke som kranglete rasshøl som hyler pga. en ørefik for å gjøre seg fortjent til sympati og en plass i bystyret, for så å ikke foreta seg noe spesielt, bortsett fra å sende barregningen til kommunen. :mad: WORD!!! Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Drammens store sønn, hvis navn jeg finner bortkastet å gjengi, da hans eksistens i den store sammenheng er så ubeskrivelig ubetydelig, var kun ute etter å kverulere og provosere. Trolig for å høste ære, berømmelse og respekt i hele Sluskerud ved å bryne sluskeleppene sine på Finnmarks store sønn, den beryktede og rappkjeftede Martin Schanche. Martin taklet imidlertid opptrinnet meget fint, og ga denne skapdrankeren en vel fortjent ørefik. Martin slo ikke, han var så vidt borti ansiktet på ham. For det hylte rasshølet som ei lita jente. "Dette kan jeg bruke til min fordel, o'hildrande du!" var vel i grove trekk det som for gjennom det rare hodet hans. Trass omstendighetene synes jeg Martin taklet det over all forventning bra. For jeg ville slått, jeg ville forsøkt å knuse trynet hans. Jeg kan forresten ikke se sammenhengen mellom Martin Schanches politiske karriere og at en tilsynsmann av et slag på Finnmarkvidda, hvis liv er så traurig at han ikke har annet fore enn å speide etter tegn på liv og om mulig forvise det, angir Schanche for brudd på det hellige norske regelverk som er hevet over all kritikk, annet enn at Schanche finner regelverket tullete, og at regelverket kunne blitt endret til det bedre om flere politikere var som han. Ikke som kranglete rasshøl som hyler pga. en ørefik for å gjøre seg fortjent til sympati og en plass i bystyret, for så å ikke foreta seg noe spesielt, bortsett fra å sende barregningen til kommunen. :mad: ORD! Så genialt skrevet! :D Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Bare for å gjenta det jeg har sagt tidligere i denne saken... Hvem i helvete bryr seg om noen mosedotter blir klemt flate fordi noen som vil plukke bær bruker sin trygge ulvesikre bil til å komme seg opp på vidda? Man vet jo faen meg aldri når det kommer en ulv eller lignende løpende for å glefse tak i en del av nakken din og brutalt myrde deg. Nåde deg hvis du prøver å redde deg selv ved å skade det stakkars dyret! (Hvis ulv ikke passer bytt det ut med reinsdyr eller same) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg