rs_cr Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Martin er en fin figur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Jonte Martin Schance er i media's søkelys igjen.. For kjøring på Finnmarksvidda! Tulling han der :) Ja, det er helt utrolig hvor idiot det går ann å være. Alle må da skjønne at å kjøre patrol på en skogsbilvei er helt høl i hue. Det kan jo hende han ødela et grasstrå på den skogsbilveien også. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Drammens store sønn, hvis navn jeg finner bortkastet å gjengi, da hans eksistens i den store sammenheng er så ubeskrivelig ubetydelig, var kun ute etter å kverulere og provosere. Trolig for å høste ære, berømmelse og respekt i hele Sluskerud ved å bryne sluskeleppene sine på Finnmarks store sønn, den beryktede og rappkjeftede Martin Schanche. Martin taklet imidlertid opptrinnet meget fint, og ga denne skapdrankeren en vel fortjent ørefik. Martin slo ikke, han var så vidt borti ansiktet på ham. For det hylte rasshølet som ei lita jente. "Dette kan jeg bruke til min fordel, o'hildrande du!" var vel i grove trekk det som for gjennom det rare hodet hans. Trass omstendighetene synes jeg Martin taklet det over all forventning bra. For jeg ville slått, jeg ville forsøkt å knuse trynet hans. Jeg kan forresten ikke se sammenhengen mellom Martin Schanches politiske karriere og at en tilsynsmann av et slag på Finnmarkvidda, hvis liv er så traurig at han ikke har annet fore enn å speide etter tegn på liv og om mulig forvise det, angir Schanche for brudd på det hellige norske regelverk som er hevet over all kritikk, annet enn at Schanche finner regelverket tullete, og at regelverket kunne blitt endret til det bedre om flere politikere var som han. Ikke som kranglete rasshøl som hyler pga. en ørefik for å gjøre seg fortjent til sympati og en plass i bystyret, for så å ikke foreta seg noe spesielt, bortsett fra å sende barregningen til kommunen. :mad: Hehehe otto du er råthumpsup Martin og for den saks skyld :D Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by Decepe Bare for å gjenta det jeg har sagt tidligere i denne saken... Hvem i helvete bryr seg om noen mosedotter blir klemt flate fordi noen som vil plukke bær bruker sin trygge ulvesikre bil til å komme seg opp på vidda? Man vet jo faen meg aldri når det kommer en ulv eller lignende løpende for å glefse tak i en del av nakken din og brutalt myrde deg. Nåde deg hvis du prøver å redde deg selv ved å skade det stakkars dyret! (Hvis ulv ikke passer bytt det ut med reinsdyr eller same) sjukt vetu.. man blir mer straffa om man skyter en ulv\bjørn etc. enn om man skyter naboen omtrent. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 NO VAR DU SMART!! NO VAR DU JÆÆÆÆÆVLI SMART!!! Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Drammens store sønn, hvis navn jeg finner bortkastet å gjengi, da hans eksistens i den store sammenheng er så ubeskrivelig ubetydelig, var kun ute etter å kverulere og provosere. Trolig for å høste ære, berømmelse og respekt i hele Sluskerud ved å bryne sluskeleppene sine på Finnmarks store sønn, den beryktede og rappkjeftede Martin Schanche. Martin taklet imidlertid opptrinnet meget fint, og ga denne skapdrankeren en vel fortjent ørefik. Martin slo ikke, han var så vidt borti ansiktet på ham. For det hylte rasshølet som ei lita jente. "Dette kan jeg bruke til min fordel, o'hildrande du!" var vel i grove trekk det som for gjennom det rare hodet hans. Trass omstendighetene synes jeg Martin taklet det over all forventning bra. For jeg ville slått, jeg ville forsøkt å knuse trynet hans. Jeg kan forresten ikke se sammenhengen mellom Martin Schanches politiske karriere og at en tilsynsmann av et slag på Finnmarkvidda, hvis liv er så traurig at han ikke har annet fore enn å speide etter tegn på liv og om mulig forvise det, angir Schanche for brudd på det hellige norske regelverk som er hevet over all kritikk, annet enn at Schanche finner regelverket tullete, og at regelverket kunne blitt endret til det bedre om flere politikere var som han. Ikke som kranglete rasshøl som hyler pga. en ørefik for å gjøre seg fortjent til sympati og en plass i bystyret, for så å ikke foreta seg noe spesielt, bortsett fra å sende barregningen til kommunen. :mad: Eminent skrevet,Otto.. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 enig med deg otto..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg