eflak Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 hvor får man tak i dette?? Event noen som har lykter til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Er du heldig så kan du finne det på en hugger, men ikke sats på det... Norsk bildelsenter har, Møller har.. og andre små stylingfirmaer har! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eflak Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 hva mener du med at møller har, er det da snakk om lykter fra nyeste a4? og passer de rett på min 98 modell?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Jeg mener det jeg sier... he he, at møller har lykter til bilen din:) De HELT nyeste lyktene vil nok ikke passe men du skal jo ha de lyktene som jeg har.. de som kom i 99' De passer ikke rett på.. det finnes en tråd her om hvordan du gjør det.. må kutte litt i skjermen m/dremel å koble om litt... men det tar ikke lang tid å er simpelt... Facelift er MUST:) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eflak Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 de på bildelesenteret da, passer de rett inn ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eflak Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 så du hadde problemer med å få de til å passe! fant du ut hva som event hvar galt?? Gidder lissom ikke sitte med glipper og løse lykter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Det finnes ikke facelift lykter som passer RETT på... ikke på biler som IKKE kommer med det orginalt. Min bil er en 95' mod liksom... Det er overhodet ikke vanskelig å få dette til, les litt om det på forumet så finner du ut av det... dette er noe "ALLE" audi eiere gjør med bilene sine dersom de ikke har faceift...' Hadde litt "problemer" først men fant ut at jeg ikke hadde kuttet nok av kanten... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Dette er en veldig enkel sak. gjorde det selv på min og. Ikke noe hokus pokus. og utseende blir MYE bedre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 De blanke to delte lyktene da??Passer ikke de rett på???? Mener på at jeg har sett slike... Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Dem passer , men dem ble kun levert på 98 S4 med xenon. Kjøp vanlige facelift lamper, tar 10minutter å montere. Eller kan jeg gjøre det for 1500 Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Dette hørtes ut som noe for meg...men er ikke helt med på hva dere mener....noen som kan forklare meg litt om dette, og gi meg linken til siden hvor det stod hvordan man skulle gjøre dette (fant den ikke selv). TAKK !!! Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by karlhenrik Dette hørtes ut som noe for meg...men er ikke helt med på hva dere mener....noen som kan forklare meg litt om dette, og gi meg linken til siden hvor det stod hvordan man skulle gjøre dette (fant den ikke selv). TAKK !!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=5661&highlight=facelift+lykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 fk automotive har facelift-look lamper til a4 som passer uten noen mikk makk og kobling...bolt on.koster 189 euro i tyskland og sikkert ca 3000.- i norge.be4you forhandler de. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg