Gå til innhold

Noen forslag/ideer, etc.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Tviler på disse forslagene kommer igjennom, og de fleste har vel blitt foreslått før. En ide hadde vært å hatt en "prøvetid", går det ikke, kan det jo fjernes. Håper en Admin kan ta seg tid til å i det minste svare på hvert punkt hvorfor dette ikke er mulig.

- Fjerne ICQ og AOL ting fra profilen, og heller legge til MSN adresse, og IRC befinnenhet.

- Et båtforum, vet at dette er et bilforum, men det er motorsykkelforum her, og det er mange båtinteresserte. Er ikke noen "skikkelige" båtforum i dette landet.

- Et prosjektforum, som har vært til forslag tusen milliarder ganger før.

- Et lover/regler forum, med regler for det alle spør om alltid (soting, lys, etc.) skrive regelen, legge som sticky og stenge den, så kan heller en moderator endre dette utifra en annen post hvis nødvendig. Paragrafer fra kjøretøyforsktiftene som kan være greie å vite kan også være her.

- Fått folk til å skrive bedre i profilen hvor de er fra, som feks <sted> - <kommune> - <fylke>. Gjør det lettere å finne "lokale" folk, men dette er vel ganske umulig å gjennomføre.

- Et "område" forum, der folk kunne diskutere ting som skjer lokalt, men kun større områder, og der det er endel folk fra forumet (feks. et eget fra Svalbard er unødvendig, da det kun er en(?) her som er derfra (no offence)) Et for hvert kommune blir for mye, som de fleste vet.

Når jeg tenkte jeg skulle skrive denne posten så kom jeg på mye mer, men det forsvant med tiden, får heller ta det senere hvis jeg kommer på noe,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Et "område" forum, der folk kunne diskutere ting som skjer lokalt, men kun større områder, og der det er endel folk fra forumet (feks. et eget fra Svalbard er unødvendig, da det kun er en(?) her som er derfra (no offence)) Et for hvert kommune blir for mye, som de fleste vet.

Non taken :-)

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by awt

Tviler på disse forslagene kommer igjennom, og de fleste har vel blitt foreslått før. En ide hadde vært å hatt en "prøvetid", går det ikke, kan det jo fjernes. Håper en Admin kan ta seg tid til å i det minste svare på hvert punkt hvorfor dette ikke er mulig.

- Fjerne ICQ og AOL ting fra profilen, og heller legge til MSN adresse, og IRC befinnenhet.

- Et båtforum, vet at dette er et bilforum, men det er motorsykkelforum her, og det er mange båtinteresserte. Er ikke noen "skikkelige" båtforum i dette landet.

- Et lover/regler forum, med regler for det alle spør om alltid (soting, lys, etc.) skrive regelen, legge som sticky og stenge den, så kan heller en moderator endre dette utifra en annen post hvis nødvendig. Paragrafer fra kjøretøyforsktiftene som kan være greie å vite kan også være her.

- Fått folk til å skrive bedre i profilen hvor de er fra, som feks <sted> - <kommune> - <fylke>. Gjør det lettere å finne "lokale" folk, men dette er vel ganske umulig å gjennomføre.

Når jeg tenkte jeg skulle skrive denne posten så kom jeg på mye mer, men det forsvant med tiden, får heller ta det senere hvis jeg kommer på noe,

- Fjerne ICQ og AOL ting fra profilen, og heller legge til MSN adresse, og IRC befinnenhet:

svar: skal ta med dette inn i tankeboksen å se hva vi kan få til der.

svar: biler og sykler går i det minste på veien.

det finnes flere båtforum om du leiter skikkelig.

nedstemt

svar: det skal vi nok få til snart. se på det over helga muligens.

Et lover/regler forum, med regler for det alle spør om alltid (soting, lys, etc.) skrive regelen, legge som sticky og stenge den, så kan heller en moderator endre dette utifra en annen post hvis nødvendig. Paragrafer fra kjøretøyforsktiftene som kan være greie å vite kan også være her.

svar: problemet her er at det er å mange som tror de kan reglene å svarer med sitt svar, så kommer det eks 5 andre meninger om regelen....å så ble alt usikkert.

svar: lag en tråd med oppfordring om dette.

Et "område" forum, der folk kunne diskutere ting som skjer lokalt, men kun større områder, og der det er endel folk fra forumet (feks. et eget fra Svalbard er unødvendig, da det kun er en(?) her som er derfra (no offence)) Et for hvert kommune blir for mye, som de fleste vet.

svar: Det vil skape for mye tråder som ikke er bilrealitert.

da kommer det ønsker om fest-forum etc etc...siden vi har forum om hva som skjer i omerådet der man bor etc etc....så er ballen i gang...

nedstemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

Et lover/regler forum, med regler for det alle spør om alltid (soting, lys, etc.) skrive regelen, legge som sticky og stenge den, så kan heller en moderator endre dette utifra en annen post hvis nødvendig. Paragrafer fra kjøretøyforsktiftene som kan være greie å vite kan også være her.

svar: problemet her er at det er å mange som tror de kan reglene å svarer med sitt svar, så kommer det eks 5 andre meninger om regelen....å så ble alt usikkert.

Steng den så det ikke går ann å svare?

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gran

Steng den så det ikke går ann å svare?

Som Håkon A sier, det jeg leser her om regler osv osv, det overser jeg. Personlig sjekker jeg med Politi, biltilsyn osv, hva som er gjeldene regler..

Virker som det er et par hobby jurister/advokater og slikt også, ikke tro på alt du leser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider