jettamaster Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 er det mulig å montere i eit gti speedometer i ein ikkje gti bil? og bare bytte om skivana på speedometeret.? vil farten vise rett da? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by jettamaster er det mulig å montere i eit gti speedometer i ein ikkje gti bil? og bare bytte om skivana på speedometeret.? vil farten vise rett da? Det er heller tvilsomt. Hvorfor ønsker du å gjøre det? Det blir jo seende helt likt ut hvis du bruker den gamle skiven. Kilometerstanden som er blitt skremmende høy? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Krazy3en Det er heller tvilsomt. Hvorfor ønsker du å gjøre det? Det blir jo seende helt likt ut hvis du bruker den gamle skiven. Kilometerstanden som er blitt skremmende høy? tru ikke godeste jettamaster har turteller. hmm men uansett veldig lite poeng med å montere gti instrument.. har ikke det anna skala også? så om du bytter skive vil jo visern vise etter sånn det orginalt var.. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Har en gti-speedo enhet liggende i garasjen en plass. Ikke bare skivene men hele boksen. Intressert ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by passat kara tru ikke godeste jettamaster har turteller. hmm men uansett veldig lite poeng med å montere gti instrument.. har ikke det anna skala også? så om du bytter skive vil jo visern vise etter sånn det orginalt var.. vemund stemmer at eg ikkje har turteller, men ein FET klokke som ikkje går.:( . veit at eg kan bytte speedometer med turteller men lurer på om det er mulig å bruke et gti speedometer. kan justere litt med å ta speedo nåla litt tilbake. eller så kan eg prøve å bytte innmaten. er ikkje gti speedo meir analeis? kan noko hive opp eit bilde av gti speedo? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Det er forskjellige instrumenter til gti, 8v har 220km\7000rpm, mens 16v har 260km\8000rpm. Jeg bytte ut hele instrumentboksen og satt i en fra gti 8v. Mesteparten virker, men ikke kjørecomputer, du får ikke stilt klokka osv, lese av olje trykk, utetemp osv og lysa i instrumentpanelet virka ikke(kan hende mine er ødelagt, men de virker hvertfall ikke nå). For at det skal virke må du få taki ledninger fra gti instrumenter og armene til visker,blinklys osv, og kablene til de. Hastigheten viser ikke så veldig mye forskjell, viser litt mye, hadde vel +10km feilvisning på de orginale, på gti instrumentet har jeg vel kanskje +12-15km feil visning, hvertfall sånn jeg føler det. Her er bilde, litt dårlig kvalitet. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Har et `90 modell 1.8l instrument hus med turteller liggende. SKal passe rett i din bil. Send bud på pm hvis du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 trra: Hva er den indikatoren i midten øverst for noe? Noen som vet om det blir kluss med å bruke speedo fra 16v(260) på en 8v, tenker da på missvisning på km/h og rpm.... Kjøpte dette på Brødrene London sammen med koplett bakstilling, hjulbuelister, hendler m/ kjørekomputer knapp samt kjølevesketank med føler:cool: = 3000,- ____Sweet____ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Den viser drivstoff forbruke, L\100km. Den funger selvsagt ikke på min, har ikke måleren, men alle gti har vel den? Har brødrene london mye deler til golf gti? Trenger noe småting. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Det er også shift light, den pilen lyser når det er på tide å gire. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by trra du får ikke stilt klokka Joa... du må bare ha noe jæævlig tynt noe å stikke inn i de hullene ved siden av. så kan du stille den;) veeeldig tynt.. trodde heller ikke det funka på min... men tok en kobberet inne i en høytalerledning/strømleding å surra sammen og dytta inn;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 trur eg ikkje skifter til gti speedo alikavel. virker litt stress med å skifte alt av brytere ledninger og følere. har tenkt å skifte speedo med turteller i nærmare framtid, har turteller som står i konsollen. takk for alle svar ivertfall. kan sikkert skaffe nytt instrument sjølv hos høggaren. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by trra Har brødrene london mye deler til golf gti? Trenger noe småting. Nei... De har deler, men det er generelt stive priser der og utvalget er ikke til og juble av:rolleyes: , var mye bedre der før da de hadde "selvplukk" på et stooort område, men nå er det meste over disken.... Men det står en rimelig strøken 16v der nå som har gått 150k (den jeg kjøpte deler av) og er en del snadder på... Men det lønner seg og ringe dit først, da slipper du og bli skuffa:o Det er litt manko på GTi´er på huggere i Oslo, men det kommer jo en av og til, så det lønner seg og "speide" når du kan.... Var bare flaks at jeg var innom der idag og ordna meg de delene :D Men hva er det du trenger da??? (Lurer og lurer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by jettamaster stemmer at eg ikkje har turteller, men ein FET klokke som ikkje går.:( Ikke bare å skifte en sikring da? var nå det da det var innbrudd i bilen min.klokka funka ikke..bytta sikring og den funka..så du KAN få den FETESTE klokka av alle til å funke igjen ;) :P hehe om det er problemet da..... Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg