Gå til innhold

her er bilen min..

Ranger emnet

Blix1

Anbefalte innlegg

ser rimeli bra ut frontruta.. nei du det er nok ikke noe seriøst prosjekt.. skulle hatt meg en 90fanger bak.. noen som har enbillig en??? har ikke noe å si om den er litt skada..

men bilen er ikke ferdig lakka enda.. hehe.. skal ha dekor å div ting på den og.. bare bli en skikkeli harry rånebil.. hehe:)

98 Skoda Felicia 1,3 stv

x 83-BMW 520i

x 83 VW GOLF GTI

x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT)

x 85 Toyota Corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWLOVAH

Synes den var kule jeg!

Har ikke tenkt til å lage min einser i den stilen, men husker fra da jeg var ung :p Og alle golf gutta kjørte med 90 fangere og rutedekor var jo slik jeg falt for einsere!

Stå på! Artig at noen fortsatt tør å trosse Old School gutta :D

da var du liten å dum? nå er du ikke liten lenger? hehe neida jeg bare tulle..

selv om jeg liker old school golfer helt klart best så må jeg inrømme at det kan være stilig med golf1 med 90 fangere, bra med senking og noen freshe felger :) men en ting som jeg syns MÅ være på da er et ganske grovt ende rør .. av en eller annen grunn.

og så mye senking at leppa nesten subbe.. hehe

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle klistermerkene skal vekk...

bilen er en bil som må gjøres så mye med for atte den skal bli sånn passe bra igjenn da.. gidder ikke legge mye tid i det. hehe

eneste er 90 fangeren bak.. trenger en viss noen har!!

å på bildet så er ikke bilen ferdig lakka enda..

98 Skoda Felicia 1,3 stv

x 83-BMW 520i

x 83 VW GOLF GTI

x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT)

x 85 Toyota Corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider