Gå til innhold

trenger litt hjelp her jeg (bilen min)

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by CivicVTEC

Stemmer d du sier der...D har vært innbrudd i bilen...Glemte å si deg d...

få han kompisen din til å ta telefon.. vinger bilsalg er idioter.. de skal ha med ned dt.. ikke faen om jeg gidder bruke bensin ned dit for at de skal "se" på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalan

for ikke å snakke om de stygge rånar-bilene :D

Jeg synes det går EKSTREMT mye Golf der jeg, spesielt II :D:D:D

En gang så jeg det sto fire Golfere linet opp ved stasjonen der. Alle var RS blåe, og de sto i kronologisk rekkefølge: MK1, MK2, MK3, og tilslutt en MK4. Alle i samme farge, alle senket, alle like felger, alle med grøft&park osv osv. Har du sett noe til disse??

Trenger kanskje ikke å svare, fordi dette var en ekstrem topic-avsporing. ;)

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ganske lang historie medbilen til Mats'ern...Hehe..En kamerat av meg kjøpte nemlig den same bilen...Hadde den ikke et døgn en gang, før han dro å heved kjøpet...Heftelser for over 100k + at den har vært kondemnert...Og d sa selgeren INGENTING om...Uhørt..D her er en PERFEKT sak for TV2 Hjelper Deg...Mats'ern...han er fdig på jobb kl 16:00...ring etter d...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CivicVTEC

Det er en ganske lang historie medbilen til Mats'ern...Hehe..En kamerat av meg kjøpte nemlig den same bilen...Hadde den ikke et døgn en gang, før han dro å heved kjøpet...Heftelser for over 100k + at den har vært kondemnert...Og d sa selgeren INGENTING om...Uhørt..D her er en PERFEKT sak for TV2 Hjelper Deg...Mats'ern...han er fdig på jobb kl 16:00...ring etter d...

Dette høres faktisk ut som en sak for tv2 hjelper deg. Her er det bare å lage helvete.

Desverre består verden av en hel del idioter :mad:

Håper det ordner seg ;)

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, de fleste på kongsvinger er banditter ;)

ække greit å bo på hybel her skal jeg si dere... drive-by shootings hele nattan lang, for ikke å snakke om de stygge rånar-bilene :D

Men bilen til Stina er kul da? (den hvite golfen med lilla striper..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Angel" golfen? nojå, kan vel hende det... ;)

den pleier å stå på skola her forresten

Om det står Angel noe sted på den vet jeg ikke, men det er en hvit Golf 1, med ålreite felger, senking, og lilla cobrastriper..

Men hu som eier den er finere enn bilen :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider