partypulp Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Mange Nissan folk som skal oppover da? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Jeg kommer! :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 har hørt rykter om at det kommer en del fra 200sx-ogn værtfall. Håper det blir bra oppmøte ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Spørs om jeg drar på hytta på fredag eller lørdag. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Vært artig om nissan folket samlet seg litt der oppe. iallfall parkerte sammen Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by partypulp Vært artig om nissan folket samlet seg litt der oppe. iallfall parkerte sammen du får se da vettu ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Nå er det sikkert at jeg kommer. Hadde vært kult å få samla litt Nissan folk ja. Hadde også vært kult om jeg og NissanPrimera står ved siden av hverandre. Fordi bilene våre er registrert etter hverandre, vis han kommer da... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 hehe Han sa han kom når jeg møtte han i forigår iallfall. Jeg drar fra lørenskog i 5 tida.. er vel der rundt 18 tenker jeg. Kommer til å kjører rundt til jge finner noen nissan samlet. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by Primera Nå er det sikkert at jeg kommer. Hadde vært kult å få samla litt Nissan folk ja. Hadde også vært kult om jeg og NissanPrimera står ved siden av hverandre. Fordi bilene våre er registrert etter hverandre, vis han kommer da... Jeg kommer, jeg:) Men har fått meg et skilt som det står PRIMERA på som jeg tenkte jeg skulle ha på;) Drar nok ikke før i sju tia tenker jeg.... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg