Karmann Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Skal bygge om bremsene på min '82 Golf 1 1500. Jeg har kjøpt originale ventilerte skiver + calipere fra en GTI foran. Bak har jeg kjøpt GTI 16V med spindel, skiver og calipere. Trenger jeg GTI spindler foran eller er GTI bremser bolt-on? Jeg har lest så øyet er stort og vått på blant annet Vortex og er mer forvirret enn noensinne med hensyn til hvordan bremsekraften skal fordeles foran og bak. -Noen sier man trenger større hovedsylinder og servo, andre sier det motsatte fordi pedalen blir hardtrampa. -Noen sier man trenger en lastavkjennende ventil på bakakselen, andre ikke. -Noen sier at man må montere reduksjonsventiler til bakbremsene, andre syns det er tull. Det er sikkert noen som har gjort denne konverteringen og kan fortelle meg hva som funker og ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Ingen som vet dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 GTI skiver er bolt on. Du trenger bare calipper, skiver, klosser og bremsesadel foran for å fikse det. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Polo Classic GTI skiver er bolt on. Du trenger bare calipper, skiver, klosser og bremsesadel foran for å fikse det. Fint, da har jeg det jeg trenger foran. Takk skal du ha! Noen ide om bremsekraftfordelingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Karmann Fint, da har jeg det jeg trenger foran. Takk skal du ha! Noen ide om bremsekraftfordelingen? Skal du ha skiver, bør du ha en lasteavhening ventil fra GTI Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Takk for svar. Da får jeg prøve å få tak i en slik en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg