Modmach1 Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 21 August er det amcar utstilling i trivelige omgivelser på Romsdalsmuseet i Molde, er vel litt langt for de fleste å reise men nevner det allikavel :cool: Autopartner I og Bendix Supercars kommer blant annet Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Modmach1 21 August er det amcar utstilling i trivelige omgivelser på Romsdalsmuseet i Molde, er vel litt langt for de fleste å reise men nevner det allikavel :cool: Autopartner I og Bendix Supercars kommer blant annet Jeg tar meg nok en tur, vertfall hvis været er ok. Men desverre bare som tilskuer... Kanskje det går an å ta en titt på de Cougar baklyktene i samme slengen? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Langt å gå fra eventuell busshaldeplass? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 6 min tenker jeg og 10 min fra ferjekaia.. Kan jo fått sett på baklysa da ja :) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Kva tid på døgnet begynne det/slutta det da? Fann ut at eg skal jobbe fram til klokka 1500 =/ Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 premieutdeling halv fem tror jeg det var Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Modmach1 Kan jo fått sett på baklysa da ja :) Flott! Sender deg en PM når det nærmer seg helg, så får vi se om det blir molde-tur på meg... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg