Laaars Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Så på ATS sin hjemmeside nå. De blir laget i 7x13 og 8x13, ellers var det 5,5x13. Jeg undres om ikke 13" muligens blir litt lite. Det er jo tøft, det er ikke det. Men det blir kanskje litt lavt... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Jeg snakka med VW Car Consult nå, og de kan ta inn et sett 8x13" for meg til ca. 7000,- for 4 felger. Ikke så ille synes jeg. Må bare tenke litt på det. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 du får sende en pm til turbopolo på forumet.. kan jo være han er villig til å selge noen små og breie felger for rette summen.. bare en liten tanke http://www.bilforumet.net/member.php?action=getinfo&userid=1615 Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Polo Classic Kopperud sin Polo 1F tipper jeg, den har gått rundt 27.000 km Du har ikke noe bilder av den fra noe treff a? Jeg leita fælt etter den på NBS treffet men kunne ikke finne den. Så den for første gang på Ekeberg, Motorshow ell noe før 2000. den var bare så ekstrem deilig da og det er den fortsatt. Lenge leve "dassrull" stilen:dude: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Den var i Kollen i helgen. Kan hende du finner noen bilder fra Volksfest. Er ikke altid den er med på treff. Han har Golf V med 20", orginal Golf I GTI og Scirocco I i tillegg til Polo'en Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Polo Classic Den var i Kollen i helgen. Kan hende du finner noen bilder fra Volksfest. Er ikke altid den er med på treff. Han har Golf V med 20", orginal Golf I GTI og Scirocco I i tillegg til Polo'en Da skal jeg få sjekka litt på vwaudi-club sine hjemme sider. Det var en fin samling av biler. har sett den 1'r golfen hans, den er fin. Var på VW Audi club standen på motorfestivalen? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Fy flate for en flott Folkswaken! Nydelig! Kunne ikke vært bedre! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by boramannen Du vet at alle disse postene er myntet på deg? ;) Hehe... Du får fortsette og poste bilder av fete jettaeinsere. Fint med litt bilder ettersom jeg i disse dager prøver å bestemme meg for hva slags felger go'bilen skal få. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by Jonte Den der så rar ut.. For småe hjul rett og slett.. Ja, det så helt fjernt ut.. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 kanskje litt offtopic, men synes bilde passa litt.. tysker-stuk (les: "dassrull"-stilen :D) er jo fett da! men det må selvsagt være gjennomført! thumpsup Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg