Gå til innhold

Norges fineste E30 (til salgs)

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Pen bil...mn er den virkelig verdt så mye??

Kunne tenkt meg den..

Mn det første jeg hadde gjort var å fjerne de gule lyktene, byttet ut alpina fangeren (snøskuffel) og lakkert felgene i den fargen de skal være...

Hadde sikkert forandra fargen på skinn-interiøret også

Og hvor er grøftelysa?:)

Ble litt mye dette :rolleyes:

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by jarli

Pen bil...mn er den virkelig verdt så mye??

Kunne tenkt meg den..

Mn det første jeg hadde gjort var å fjerne de gule lyktene, byttet ut alpina fangeren (snøskuffel) og lakkert felgene i den fargen de skal være...

Hadde sikkert forandra fargen på skinn-interiøret også

Og hvor er grøftelysa?:)

Ble litt mye dette :rolleyes:

Sikkert dumt spm, men hvorfor har du isåfall lyst på den, det du skriver er jo endel av tinga som gjør den så spesiell og unik ;)

Prisen synes jeg og er mer enn høy nok, men dersom noen skulle tenke tanken på å bygge en identisk bil tror jeg plutselig 100' er ganske billig ;) Tror selvkost er langt høyere enn prisant.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er sikkert verdt pengene,, 335 er jo digg.. men stayling / lyktene / felgene er jo meget spesielle og gir helt klart bilen en spesiell look men de er ikke så fine at det gjør noe,,, fins penere sotete frontlykter mye fetere felger å grommere front ,, men skal alle være like blit det jo kjipt,, men kult med motor bremser intreør bur etc også.........

*98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil

*86"nissan prærie (solgt)

*97"saab 900 turbo intercooler

*86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil

*82"volvo 240 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmW323turbo

mye fetere felger

Folk har forskjellig smak heldigvis... personlig kan jeg knapt nok forestille meg råere felger til den bilen enn BBSene som står på.

Men så er det jo de som synes det ikke finnes noe råere enn en E30 med full Rieger styling og 9x16 Borbet A også... glad jeg ikke er blant dem ;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Folk har forskjellig smak heldigvis... personlig kan jeg knapt nok forestille meg råere felger til den bilen enn BBSene som står på.

Men så er det jo de som synes det ikke finnes noe råere enn en E30 med full Rieger styling og 9x16 Borbet A også... glad jeg ikke er blant dem ;)

Word! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Sikkert dumt spm, men hvorfor har du isåfall lyst på den, det du skriver er jo endel av tinga som gjør den så spesiell og unik ;)

Prisen synes jeg og er mer enn høy nok, men dersom noen skulle tenke tanken på å bygge en identisk bil tror jeg plutselig 100' er ganske billig ;) Tror selvkost er langt høyere enn prisant.

Hehe :D

Den skiller seg ut fra mengden ja,mn de tinga jeg nevnte skiller seg ut på en negativ måte ;) (etter mitt syn)

Det jeg likte med bilen var de tekniske spesifikasjonene og de var unike og gjennomførte...

Filosofien min er at bilen skal være mest mulig clean og gjennomført på utseendet...trenger ikke skille seg spesielt ut fra mengden utseende-messig, mn motor messig:)

jeg liker godt filosofien til audi (rs og s),bmw (m-modellene) og mercedes (amg) (klisjeen "ulv i fåreklær" er min stil)

Et eksempel på "min stil":

01.jpg

Hadde denne hadde hatt bbs felgene (som står på den som skal selges) i sølv hadde den blitt enda råere

Skrekk-eksempel på en e21 som skiller seg ut fra mengden:

_s_DSC00173.jpg

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jarli

Hehe :D

Den skiller seg ut fra mengden ja,mn de tinga jeg nevnte skiller seg ut på en negativ måte ;) (etter mitt syn)

Det jeg likte med bilen var de tekniske spesifikasjonene og de var unike og gjennomførte...

Filosofien min er at bilen skal være mest mulig clean og gjennomført på utseendet...trenger ikke skille seg spesielt ut fra mengden utseende-messig, mn motor messig:)

jeg liker godt filosofien til audi (rs og s),bmw (m-modellene) og mercedes (amg) (klisjeen "ulv i fåreklær" er min stil)

Et eksempel på "min stil":

01.jpg

Hadde denne hadde hatt bbs felgene (som står på den som skal selges) i sølv hadde den blitt enda råere

Skrekk-eksempel på en e21 som skiller seg ut fra mengden:

_s_DSC00173.jpg

Er det Mtech 2 forntfanger på den sorte?

Noen som har peil på hvor man kan få tak i denne stylinga. Trenger ikke være i norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider