Laaars Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Hei. Når den tid kommer at jeg skal lakke Golfen så må jeg vite hva slags farge jeg skal ha. Jeg vurderer to forskjellige farger; Mørkegrå eller gul. Jeg skal ha svarte plastikkfangere (De med hjørner på). Jeg vet at gul Golf 1 ser bra ut med små kromfangere, men jeg vet ikke åssen det blir med de større fangerne. Jeg vet også at mørkegrå ser bra ut med de store fangerne. Her er de fargene jeg tenker på: Men igjen da, så må man tenke på felgene. ATS har noen tøffe felger som er svarte inni, men de er visstnok vanskelig å få tak i. Vet ikke hvor godt blanke / alu.felger står til gul bil... som f.eks Borbet T felger. Jeg liker den grå Golfen ihvertfall, men jeg synes også gult er kult :) Så, er det noen som har bilde av en gul golf 1 med "store" fangere? (Sånne fangere som på den grå). Eller har noen tanker om dette? Gult med svarte detaljer er jo tøft, men jeg er litt usikker. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 her er fargene jeg tror ville kledd golf 1 best: sølv er igrunn en grom farge, og praktisk siden møkk/småriper ikke synes så lett.. hadde jeg vært deg ville jeg valgt fargen fra poloen ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Vel, jeg tror egentlig jeg har bestemt meg for èn av de to jeg posta, men sølv er også tøft ja. Isåfall må det bli "Audi TT Lake Silver" fargen. Men nå kommer jo du og forvirrer meg med fler farger! :p Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Oida, flere kanon pene biler her, og farger, men, er en fordel å finne lakkkoder også? Små nyanser kan ha ganske mye og si. Likte meget godt fargen på den poloen der jeg, så hvis noen vet hvilken code det er, så skrik ut, eventuelt om dere har noen andre farger i sjangeren med koder, så få inn bilder. Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Noen som har noen synspunkter på fargene da? De jeg har valgt. Er nesten fast bestemt på èn av dem. Den grå er rimelig trygg ettersom jeg ser den passer fint med de store svarte fangerne. Men er mer usikker på den gule. Noen som har bilder av en gul Golf 1 med de svarte fangerne? Ingen krom altså. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Gjorde en kjapp Photoshop-mod for å se åssen det ble. Ble ikke helt bra med fangeren fordi jeg ikke hadde noe i helt samm vinkel. Men jeg har iallfall lagt på ny fanger (Svart, stor) og gjort kromlista på siden svart. Jeg synes det så mer enn brukbart ut med stor svart fanger! Så det blir nok muligens gul... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-audi gutten Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Jeg tok å "lakkerte" bilen min så du kunne se hvordan min hadde blitt seende ut hvis den faktisk hadde blitt lakkert gul.. http://img.photobucket.com/albums/v66/stigroald/Bilforumet/Test9.jpg http://img.photobucket.com/albums/v66/stigroald/Bilforumet/Test10.jpg Siter 1979 Vw Golf 1982 Vw Golf cl 1983 Vw Transporter (aut.) 1985 Audi 100 1986 Audi 100 cc 2003 Audi A3 (bruksbil) ----------------------- x- 1983 Vw Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Jeg vil ha en mørkere gulfarge, men jeg fikk en tanke om hvordan det kan bli. Du har jo smale baklykter, du må ha kromfangere!!! :) :) Skulle gjerne hatt en med smale baklykter, da jeg ikke gidder å putte kromfangere på bil med breie baklykter. Passer ikke sammen. hehe. :) Men det kan muligens bli bra med de fangerne også, mørkegul, på kanten til orange, og med svarte ATS Classiv / Stern felger i 8x13"... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-audi gutten Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Ja jeg vurderte små fangere når jeg fikk bilen for mange år siden men kom aldri så langt... Hehe.. Monterte frontspoiler å da måtte jeg ha store fangere,åsså ble spoileren tatt av men fangerne er på ennå... Men bilen min er faktisk levert orginalt med store fangere fordi denne er akkurat i skillet mellom små å store lykter.. Noen sier de lagde min kombinasjon kun i året 79' :) Siter 1979 Vw Golf 1982 Vw Golf cl 1983 Vw Transporter (aut.) 1985 Audi 100 1986 Audi 100 cc 2003 Audi A3 (bruksbil) ----------------------- x- 1983 Vw Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 hmmm rs blå er jævli kult på en golf 1.. ikke svart.. bilen er for lilten til det.. eller lilla metallic... Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Nja, RS Blå er oppbrukt... kanskje ikke på Golf 1, men generelt. Lilla metallic er ganske kult ja, men jeg er usikker på om det passer med den svarte plastikken. Det er viktig at det passer godt sammen. Jeg vet at den grå passer, for det ser vi jo på bildet. Er mer usikker om den gule passer, men den passer bedre med de svarte ATS Classic/Stern felgene. Vanskelig valg. Noen som har noen bilder med eksempler da? Eneste ønske er at bilen har svarte plastfangere. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 My vote: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Bilder av einsere med svarte fangere. Konge med sølv! Regner med at du har sett denne. Min favoritt med store fangere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Sølvgrå er ganske tøft. Audi har en fin farge som heter Audi TT Lake Silver eller noe, den ser bra ut sammen med litt svart plastikk. Pluss at sølvgrå passer sammen med svarte felger. :) Takk for bilder... må studere litt. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Laaars Pluss at sølvgrå passer sammen med svarte felger. :) Grått generelt passer veldig bra med svarte felger. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg