Mandel Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 hvor finner jeg kule skiltholdere..? har den nest nyeste typen skilt ( ikke sånn med flagg) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Selger på Bilforumet.net http://www.bilforumet.net/portal.php?disp=SH Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 jepp, i know. men de er ikke kule nok for meg :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 du kan jo bestille herfra :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Apropos.. Kan politiet bli hissige på kutta skilt? Måtte kutte ned mine med drøye 1cm på hver side for å passe i en skiltholder. Skiltene er av gammeltypen. Må da være lett å snakke seg fra uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by TBI Apropos.. Kan politiet bli hissige på kutta skilt? Måtte kutte ned mine med drøye 1cm på hver side for å passe i en skiltholder. Skiltene er av gammeltypen. Må da være lett å snakke seg fra uansett? Hissig politi lærer man seg å leve med. Det verste som kan skje er at du må inn og hente nye skilter (koster ett par lapper) men jeg tror ikke de reagerer på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg