Dr_S Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Tullinger på veien Noen lærer aldri..... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 haha jævli bra.... :D Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Leit det der... lol Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Når man driver i sentrum, og ikke tar hintet av snuten første gangen, og heller ikke når de har en tur i grøfta ... da kan man begynne å lure på hvor mye han har i toppen Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by CrZy_T Når man driver i sentrum, og ikke tar hintet av snuten første gangen, og heller ikke når de har en tur i grøfta ... da kan man begynne å lure på hvor mye han har i toppen Da er det kansje like greit at dem tar lappen hans. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Var det ikke bedre at noen tok snøen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 enten kaldt og masse snø, eller varmt og ikke noe snø Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 det var ikke meg ;) aner ikke hvem det var da golfen står stille om dagen :( men er en del gale breisladdere i sandefjord :D GO FAST! Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 haha, sånn kan det gå når du leker digg i sentrum, noe som selv sier seg å ikke være det lureste trikset i boka.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 17, 2002 Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 Det var ikke meg heller.. men jeg har flere alternative navn jeg veit om.. og hvis det er den jeg har som nr.1 på lista mi, har alle i Sandefjord grunn til å feire i dag:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet November 17, 2002 Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 jasså oddi? hvem tenker du på ? kan vel si åssen bil det er ? ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 17, 2002 Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 BMW 3-serie.. Blå er den vel, med sølvstjerner ellerno sånt.. eller kanskje en grønn rieger-styla cab? den riegerstylinga kommer vel til nytte nå, som veiskrape..:) du veit vel hvem jeg tenker på nå? :) er vel snakk om sånne åttitalls-bmw'er.. fra 86 til 90 ellerno.. vetikke hva slags E det er snakk om jeg:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defend Skrevet November 17, 2002 Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 veiene i sandefjord er tryggere nå ja...var det ikke han som gjorde det så "bra" i breislædd konkuransen på rudskogen i sommer da?:D Siter golf 1 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 17, 2002 Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 Originally posted by Defend veiene i sandefjord er tryggere nå ja...var det ikke han som gjorde det så "bra" i breislædd konkuransen på rudskogen i sommer da?:D Vetikke, jeg var ikke der.. vet bare at den bmw'en kosta svært mye mer enn den burde gjort.. (rieger-cab'en) Har jeg forresten fortalt hvor mye jeg egentlig hater alt som har med Rieger å gjøre?:) en blanding av fordommer og egen erfaring gjør det... liker ikke styling som kan brukes som veiskraper.. Plast er fint på båter.. mvh oddi som har styling for 40 000 kr på sin bil uten at folk legger merke til det;) Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Hehe, tar da i allefall ett hint jeg da, hvis purken glanar stygt på meg pga kjøringa (eller pga bilen, blir aldri klok på åffer de glor) hehe ;) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg