dalan Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 det ække greit når folk tar det som et kompliment at polti glaner etter deg når du sladder bortover gata :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 hehe, ikke bare glaner vett, men stopper han.. lol Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 trodde han de stoppa han for å spørre om tips eller? :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Eller autografen :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 lol litt dumt hvis han trodde det andre gangen og da :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Atpåtil så hadde han jo kjørt av vegen i mellomtida da.. bAjAs.. :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by oddi som har styling for 40 000 kr på sin bil uten at folk legger merke til det;) [/b] hva er vitsen med styling til 40k uten at noen legger merke til det da?? høres ut som mye bortkasta penger spør du meg!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 er stort sett bmw cab'er som plager meg i sandefjord fortiden.. både denne grønne rieger cabben og en annen hvit DIREKTE fæl cab.. dessuten kjører han som en idiot(LES: holdt på å presse meg av veien) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by Pacmania er stort sett bmw cab'er som plager meg i sandefjord fortiden.. både denne grønne rieger cabben og en annen hvit DIREKTE fæl cab.. dessuten kjører han som en idiot(LES: holdt på å presse meg av veien) jeg må si meg enig. bimmer-eierne her i byen har ikke vett nok til å kjøre forsiktig Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by D-1 hva er vitsen med styling til 40k uten at noen legger merke til det da?? høres ut som mye bortkasta penger spør du meg!! Kan si meg enig med deg der ja... Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defend Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 styling er jo smak å behag...personlig, skal jo synes litt..hvis man har like mye utseende som power er det forsåvidt greit:D Siter golf 1 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg